یزد؛

بهره برداری از 16 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی در یزد

16 طرح و پروژه در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری به مناسبت هفته دولت در استان یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب، برنامه های هفته دولت در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری با رویکردی جدید در استان اجرایی می شود.

محمدمهدی شرافت به بهره برداری از چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های ابرکوه، بافق و میبد طی هفته دولت اشاره کرد و افزود: بهره برداری از کافی شاپ خانه تاریخی آقازاده ابرکوه، آسفالت محوطه رستوران باباکوهی، فاز اول تفرجگاه سخوید، آسیاب یخدان میبد، خانه آرام بافق و قلعه گرد فرامرز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

وی تصریح کرد: کلنگ آغاز به کار احداث مجتمع گردشگری بردستان واقع در مسیر گردشگری شهرستان تفت و مجموعه گردشگری بهارستان واقع در روستای سانیج نیز، به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در حوزه صنایع دستی این اداره، کارگاه گیوه بافی واقع در روستای هنزا و همچنین کارگاه گوهرتراشی در شهرستان اردکان به بهره برداری می رسد.

شرافت بیان کرد: برنامه های هفته دولت این اداره کل، باتوجه به اجرای برنامه های جشنواره خوش آمد به یزد و تقویت زیرساخت های حضور گردشگران در استان پایه گذاری شده، که با اجرای آنها استان یزد گامی دیگر به هدف پنج ساله و استقبال از گردشگران نزدیک می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.