کامرانی فر: داوران ایرانی در فینال تاریخ ساز می شوند

رئیس جدید دپارتمان داوری گفت: علیرضا فغانی به همراه کمک هایش در فینال فوتبال المپیک تاریخ ساز می شوند.

کامرانی فر: داوراتن ایرانی در فینال تاریخ ساز می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  ، حسن کامرانی فردر جلسه تودیع و معارفه دپارتمان داوری بیان کرد: به فدراسیون فوتبال به خاطر نگاه قشنگی که به داوری دارد، تبریک می‌گویم البته این موضوع نه به خاطر انتخاب من است، بلکه به خاطر نگاه و فکر جدیدی است که برای داوری در حال انجام است که به پیشرفت آنها کمک می‌کند.بنده نیز در این راه از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنم.
وی افزود: داوران جوان فهیم و باهوشی داریم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم، خیلی‌ها در داوری زحمت کشیده‌اند واکنون وظیفه من است که از زحمات آنها به نحو احسن استفاده کنم، وظیفه من سخت است. بنده برنامه‌هایم را در اختیار مسئولان قرار داده‌ام و خوشحالم که آن را قبول کردند و امیدوارم با تمام سختی‌ها بتوانم برنامه‌هایم را انجام دهم.
رئیس جدید دپارتمان داوری عنوان کرد: من برای پست و مقام مسئولیت قبول نکردم چون قبل از این پست هم کارنامه درخشانی داشتم. الان 24 سال برای داوری کار می‌کنم و از همه دوستان انتظار دارم برای اعتلای داوری همه با هم کار کنیم. با حضور من کار اعضای دپارتمان داوری هم سخت می‌شود و آنها باید تلاش چندجانبه‌ای داشته باشند، از این پس دیگر فکس کردن برگه‌های داوری قابل‌قبول نیست و باید سیستم کامپیوتری ایجاد کرد و ناظران  باید از این سیستم استفاده کنند.
وی ادامه داد: تمام بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک آنالیز می‌شوند و تمام جزئیات و نکات مثبت و منفی داوری‌ها روز بعد به اطلاع داوران رسانده می‌شود.
کامرانی‌فر بیان کرد: چند خط قرمز دارم، اول اینکه خطای فنی را از داوران نمی‌پذیرم. از سوی دیگر قصد دارم سیستم آموزش از راه دور را ایجاد کنم و با ایجاد سیستم برنامه تمرینی داوران، سیستم بدنی آنها را تغییر می‌دهم.
وی تصریح کرد: ما الگوهای خوبی در داوری داریم و امروز داوران ما فینال المپیک را سوت می‌زنند.
رئیس جدید دپارتمان داوری گفت: طرح تربیت مدرسان داوری را اجرا خواهیم کرد؛ چراکه در بحث آموزش داوران مشکل داریم، و مدرسان خاص را انتخاب کرده تا در بحث داوری باثبات پیش برویم البته گذشتگان هم این کارها را کرده‌اند،‌اما من با جدیت بیش‌تری این مسیر را پیش می‌روم.
کامرانی‌فر عنوان داشت: مسئولیت چیدمان داوران بازی‌های لیگ برتر و ناظران با من است و این مسئولیت را مستقیم قبول می‌کنم، ضمن اینکه یک کارگروه تشکیل می‌دهم که تا به من در چیدمان داوری کمک کنند، هرچند که کسی این کارگروه را نخواهد شناخت، اما از تجربیات آنها استفاده می‌کنم و تمام عواقب این امر را هم خواهم پذیرفت.
رئیس جدید دپارتمان داوری در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات عنایت تشکر می‌کنم و مطمئن باشید که سخت است جای استادم بنشینم. از او می‌خواهم من را تنها نگذارد و به خاطر تمام زحمات و بزرگواریش تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق این جانشینی باشم. امیدوارم او جسارت من را ببخشد و کمک‌حال من باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد از گودرزی وزیر ورزش تشکر می کنم که داوران را فراموش نکرد و قرار است همانند دیگر ورزشکاران، فغانی و کمک هایش پاداشی معادل با مدال طلا دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار