قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

راه اندازی 50 «روز بازار» جدید در شهر تهران/صدور کارت شناسایی برای کاسبان روز بازارها

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران از راه اندازی 50 روز بازار جدید در شهر تهران خبر داد.

راه اندازی 50 روز بازار جدید در شهر تهران/صدور کارت شناسایی برای کاسبان روز بازارهارضا قدیمی مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازی روز بازارهای جدید در شهر تهران اظهار داشت: به دنبال ظرفیت سازی برای راه اندازی 50 روز بازار جدید هستیم تا افرادی که در خیابان های اصلی دستفروشی می کنند، در این مکان ها مشغول به کار شوند.

وی افزود: شرکت صنایع و مشاغل در ارتباط با دستفروشی بستری را برای توسعه روز بازارها و شب بازارها فراهم می‌کند، چرا که در این روز بازارها افراد شناسایی شده به راحتی می توانند کاسبی کنند.

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: در روز بازارها افراد به صورت ثابت، از 5 صبح تا 11 شب در مکان های خاص تعیین شده بساط می کنند و همه مردم محلات، این افراد را می شناسند به گونه ای که اگر کالایی را از آنها خریداری کنند به راحتی می توانند آن را تعویض کنند.

قدیمی با تاکید بر اینکه کاسب های محلات با افراد دست‌فروش متفاوت هستند، گفت: در حال حاضر در 50 روز بازار تهران، بیش از 25 هزار نفر به کاسبی مشغول هستند.

وی ادامه داد: افرادی که در روز بازارها فعالیت می کنند، مشخص شده‌اند و به زودی برای آنها کارت شناسایی صادر می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در آینده نزدیک تنها کسانی می توانند در روز بازارها کاسبی کنند که برای آنها کارت شناسایی صادر شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار