مشهد؛

بهره برداری 43 طرح درهفته دولت

43 طرح در بخشهای مختلف تولیدی، عمرانی و خدماتی درشهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرماندار گناباد گفت: 43 طرح در بخشهای مختلف تولیدی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان آماده بهره برداری در هفته دولت سال جاری است.

محمد علی نبی پور افزود: برای تکمیل و راه اندازی این طرحها که مربوط به بخشهای صنعتی، رفاه اجتماعی، مسکن، آموزشی و فرهنگی، زیربنایی و زیرساختی، عمران روستایی و کشاورزی است در مجموع 230 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: بیشترین این طرحها مربوط به بخشهای آموزشی، فرهنگی و رفاه اجتماعی است که به طور عمده در نقاط روستایی اجرا شده اند.

فرماندار گنابادافزود: همچنین حدود 200 طرح عمرانی و تولیدی و خدماتی در شهرستان گناباد در حال اجرا است که گازرسانی وطرحهای آبرسانی 45 روستا با صرف اعتبار 300 میلیارد ریال اشاره کرد.

نبی پور خاطر نشان کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران و توسعه مبادلات تجاری و صادرات غیر نفتی از گناباد سرویس ارزیابی گمرکی اقلام صادراتی در هفته دولت در این شهرستان فعالیت خود را آغاز می کند.

وی گفت: کلیه کالاهای صادراتی بعد از ارزیابی و تایید نهایی در شهرستان پلمپ شده و بدون دغدغه و تشریفات دیگر به خارج کشور صادر می شوند.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.