مشهد؛

تعمیر موتورسیکلت در ساختمان مسکونی آتش به پا کرد+تصاویر

تعمیر موتورسیکلت در ساختمان مسکونی بار دیگر باعث آتش سوزی و بروز خسارات مالی و جانی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر منطقه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت : با اعلام وقوع آتش سوزی در داخل یک ساختمان مسکونی دو طبقه در میدان عسگریه - خیابان طباطبایی به سامانه تلفنی 125 ، آتش نشانان ایستگاه شماره 6 عازم محل حادثه شدند .

تعمیر موتورسیکلت در ساختمان مسکونی آتش به پا کرد+تصاویر

حسین صالح نظر آباد " گفت :این حادثه هنگام تعمیر موتورسیکلت متوقف شده در داخل پارکینگ ساختمان یاد شده ، اتفاق افتاد که بر اثر آن جوان 30 ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

وی گفت: آتش به سرعت به داخل منزل مسکونی در طبقه اول سرایت کرد و دود ناشی از آن کل ساختمان را فراگرفت .

صالح نظرآباد علت وقوع این آتش سوزی را در بررسی های اولیه آتش نشانان ، نشتی بنزین از موتورسیکلت و ایجاد جرقه اعلام کرد و افزود : این آتش سوزی با توجه به اینکه در مجاورت آبگرمکن اتفاق افتاد ، از حساسیت زیادی برخوردار بود که در کمترین زمان ممکن و با یک عملیات ضربتی قبل از گستردگی و بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد .

تعمیر موتورسیکلت در ساختمان مسکونی آتش به پا کرد+تصاویرتعمیر موتورسیکلت در ساختمان مسکونی آتش به پا کرد+تصاویر

مدیر منطقه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد : در جریات عملیات اطفاء و تخلیه دود از محل ، آتش نشانان یک بانوی میانسال را که در طبقه فوقانی کانون آتش سوزی محبوس شده بود ، را پس از انتقال به پشت بام از طریق سرویس پله های ساختمان مجاور به خیابان منتقل نمودند .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار