مقام نظامی آمریکایی: در سوریه از خودمان در برابر حملات دفاع می‌کنیم

فرمانده جدید نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق اعلام کرد آمریکا هر نوع حمله‌ را به نیروهای ویژه این کشور، پاسخ می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، استفان تاونسند، فرمانده جدید نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق، به مسکو و دمشق اعلام کرد آمریکایی‌ها از نیروهای ویژه خود در سوریه در صورتی که مورد حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار گیرند حمایت خواهند کرد.

وی افزود: ما مناطقی که در آن حضور داریم را به اطلاع روس‌ها رساندیم تا آن‌ها نیز سوری‌ها را از آن مطلع سازند. باید بگویم که ما از خودمان در صورت حمله دفاع خواهیم کرد.

این در حالی است که سخنگوی پنتاگون نیز هشدار مشابهی را مطرح کرده بود.

ارتش سوریه روز جمعه مواضع گروه‌های مسلح را در حسکه هدف قرار داده بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
معلوم شد که امریکا هم وارد جنگ شده حالا ببینیم کی میخاد جلوی اینها رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
شما اصلا غلط کردید رفتید اونجا!!!عجبا چه قدرم پر رو تشریف دارن!!! اینا با داعشیا هیچ فرقی ندارن بزنیدشون خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
آنجا خاک کورد هاست و کورد ها هم از آمریکایی ها استقبال کردند. وقتی داعش داشت کورد ها را قتل عام میکرد صاحب خانه کجا بود؟ درست مانند این است که در زمان استعمار هند، به انگلستان بگوییم صاحب خانه و به مردم هند بگوییم تروریست ها. اگه از لحاظ نظامی به این جنگ نگاه کنیم نیرو های ارتش سوریه و حزب الله در محاصره کامل هستند و بعد از گشت زنی جنگنده های آمریکایی در آسمان حسکه پشتیبانی هوایی را نیز از دست دادند. YPG بسیار سازمان یافته تر و قدرتمند تر از دیگر نیرو های سوری است و البته سر مست از پیروزی و تحت حمایت کامل آمریکا از لحاظ زمینی و هوایی به طوری که کارشناسان غربی میگویند که انگار YPG نیروی زمینی آمریکاست. از این رو کورد ها بسیار ساده به این مسئله نگاه میکنند زیرا جنگ حسکه بسیار ساده تر از هر جنگ دیگری برای آنان است(اگر به نقشه نبرد حسکه نگاه کنید خودتان هم به همین نتیجه خواهید رسید) اگر توافق صلح بین ارتش سوریه با YPG و نیروهای ویژه HAT منعقد نشود قطعا حسکه به دست YPG و HAT خواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
شما همراه صاحبتون بیجا میکنید حق ندارید تو کشور دیگه قد قد کنید خیال میکنید کردا شلوغکاریشون ادامه پیدا کنه کسی به حرف شما اهمیت میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
شما غلط کرده اید که بدون اجازه صاحب خانه به منزل او وارد شده اید که حالا بخواهید از خودتان دفاع کنید و از طرفی چه کسی می گوید از خودتان بلکه از دشمنان مردم سوریه دفاع می کنید همه مردم دنیا می دانند .
آخرین اخبار