خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

مشکلات جوانان به ورطه فراموشی سپرده شد/برنامه ها کامل است اما اجرا نمی شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود افزایش آسیب های اجتماعی در کشور و اهمیت ریشه کن کردن آن، در برنامه ششم توسعه، به توسعه اجتماعی کمتر توجه شده است.

مشکلات جوانان به ورطه فراموشی سپرده شد/برنامه ها کامل است اما اجرا نمی شوندرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: متاسفانه با وجود افزایش آسیب های اجتماعی در کشور و اهمیت ریشه کن کردن آن، در برنامه ششم توسعه به توسعه اقتصادی بیشتر از هر موضوع دیگری توجه شده، این در حالی است که هنوز برنامه منسجم و قوی برای حل معضلات اجتماعی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری ها در حوزه جوانان مقطعی است، تصریح کرد:  تاکنون برنامه منسجم و قوی از سوی دولت برای بهبود شرایط جوانان و حل مشکلاتشان ندیده ایم و این در حالی است که سیاست های کلی ابلاغی کامل و درست بوده اما در بحث اجرا و عملیاتی شدن قانون ها به دلیل عدم نظارت با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.

خضری ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه فقر، بیکاری، اعتیاد و طلاق زیر بنای آسیب های اجتماعی هستند اما عدم توجه جدی به این موارد در برنامه ششم توسعه، موجب شد تا کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دنبال توسعه اجتماعی و مهیا سازی شرایط مناسب در حوزه جوانان باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی توجهی وزارت ورزش و جوانان به حوزه جوانان،گفت: با ادغام وزارت ورزش و جوانان متاسفانه این وزارت خانه بیشترین توجه خود را معطوف به ورزش کرده است و حیطه جوانان و مشکلاتشان به ورطه فراموشی سپرده شد، چرا که تاکنون هیچ گونه اقدام و برنامه عملیاتی تاثیر گذار در کاهش مشکلات و رفع نیازهای جوانان از این حوزه ندیده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار