اردبیل؛

دستگیری عاملان سرقت در اردبیل

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو ، لوازم داخلی آن و ساختمان نیمه کاره در اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ موسی عالیزاده اظهار کرد: به دنبال افزایش وقوع سرقت خودرو ، لوازم داخلی آن و ساختمان نیمه کاره در شهرستان اردبیل و با هدف پیشگیری از رخنه در احساس امنیت مردم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات گسترده میدانی و کارهای اطلاعاتی مشخص شد سرقت ها به صورت باندی و به سرکردگی یکی از سارقان سابقه دار که اعتیاد به مواد مخدر داشت انجام شده افزود: در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی سرکرده این باند به همراه دو همدست دیگر وی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به آغاز کار بازجویی از سارقان دستگیر شده گفت: با ارائه دلایل و مستندات قانونی سه سارق دستگیر شده به ارتکاب 80 فقره سرقت از جمله سرقت 30 دستگاه خودرو، 20 فقره سرقت داخل خودرو و 30 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به موضوع پرونده هشت خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، دستگیری ، عاملان ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.