اردبیل؛

برگزاری همایش بین‌المللی «باریش پیغمبری» در اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همایش بین‌المللی «باریش پیغمبری» با تکیه بر جنبه‌های رحمانی حضرت محمد(ص) در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گودرز صادقی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی «باریش پیغمبری» در اردبیل اظهار داشت: برگزاری این همایش به عنوان یک همایش خودکفا در هیئت امنای دانشگاه تصویب شده که با تکیه بر جنبه‌های رحمانی حضرت پیامبر اکرم(ص) و تعلیمات ایشان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش می تواند در مقابل خشونت‌ها، ادعاها و نسل کشی‌های داعش علیه مسلمانان یک کار تبلیغی باشد، گفت:‌امیدواریم در این همایش به نحوی حرکت کنیم تا پیام، صدا و نوشته‌های ما به آن سوی مرزها نیز منتقل شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه در برگزاری این همایش باید روی پای خودمان بایستیم، بیان کرد: دانشگاه کارخانه انسان‌سازی است و در زمینه حضور علما، گروه معارف و حوزه فرهنگی در دانشگاه خودکفا هستیم.

صادقی با بیان اینکه این همایش به همت مرکز پژوهش‌های آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از رسالت های این مرکز، پاسداری از صحت و سلامت زبان و فرهنگ آذربایجانی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار