اراک؛

امضاء تفاهم نامه بهزیستی و سازمان تبلیغات

اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل بهزیستی استان مرکزی در راستای همکاری متقابل تفاهم نامه امضا کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این رابطه گفت: مهم ترین راهبرد بهزیستی در حوزه مشارکت های مردمی توسعه و ترویج خیر جمعی است که این امر مستلزم همکاری و تعامل همه سازمان ها و دستگاه ها به ویژه صاحبان ایده و اندیشه است.
دکتر رفیعی افزود: در این مسیر نقش حوزه های علمیه و مراجع عظام وائمه جمعه وجماعات بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی عنوان کرد: راه اندازی پایگاه های مشترک با مساجد و استفاده از ظرفیت های ائمه جماعت برای گسترش پایگاه های مشارکت های مردمی در سطح استان و بهره مندی عموم مردم از خدمات بهزیستی و آشنایی آنها با فعالیت های این اداره کل از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون با ادارات زیادی تفاهم نامه همکاری ، امضا کرده است، گفت: مشارکت در اعزام روحانیون، گسترش پایگاه های مشارکت مردمی، مذهبی و بهره مندی اهالی استان از خدمات بهزیستی تعهداتی است که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان شده و با عنایت پروردگار سعی داریم با تمام تلاش و استفاده از ظرفیت های موجود این موارد را اجرا کنیم.
 حجت الاسلام قربان پور افزود: توسعه و ارتقای سطح هم‌کاری دوجانبه در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ های ذکر شده با رویکرد تقویت ارزش‌های دینی، اخلاقی و مذهبی از نکات مهمی است که در این تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، بهزیستی ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.