اراک؛

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از وظایف بهزیستی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه با همکاری بهزیستی تاکید کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با شورای معاونین و کارکنان بهزیستی استان مرکزی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اموری که آثار مخرب بر جای می گذارد را یکی از مسائلی دانست که سازمان بهزیستی باید به آن توجه جدی داشته وسرمایه گذاری کند.
 امام جمعه اراک بالا رفتن سن ازدواج ، فساد اخلاقی ، فحشا و بسیاری از چالش های خانواده را از جمله آسیب های اجتماعی دانست و گفت : برای جلوگیری از آن باید برنامه ریزی و تدابیر اندیشه شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.
وی  بر کمک ، مساعدت و استفاده از امکانات و ظرفیتهای مردمی به نهادهای حمایتی تاکیدکرد و گفت: بهزیستی باید با هدایت و مدیریت این منابع و کمک های مردمی برای نیازمندان و مددجویان هزینه کند.
آیت الله دری اولویت بندی کارها را مهم دانست و گفت: کمک به نیازمندان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد کار ارزشمندی است که رضایت خدا را به دنبال خواهد داشت.
رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هم گزارشی از خدمات این نهاد به مددجویان ارائه داد و گفت: توجه به سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی ، توانمند سازی ، اشتغال ، تهیه مسکن و گسترش اورژانس اجتماعی را از اولویت های این سازمان در سالجاری عنوان کرد.
  انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.