اراک؛

ضرورت تلاش دستگاه های فرهنگی برای توسعه مفاهیم حجاب

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حجاب و عفاف را از ارکان اساسی تحکیم بنیان خانواده دانست و بر ضرورت تلاش دستگاه های فرهنگی برای توسعه مفاهیم حجاب تاکید کرد .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی افزود: نوع پوشش و حجاب ، نشان دهنده سنت ها ، ارزش ها و باورهای جامعه است و اسلام حجاب را از مصادیق مهم تحقق امنیت اجتماعی در جامعه معرفی کرده است.
امام جمعه اراک ادامه داد : حجاب و عفاف مصونیت و حافظ گوهر وجودی انسان است و نهادینه شدن آن جامعه را از گناه و افکار آلوده دور می کند.
وی گفت :حجاب و عفاف به زنان و مردان این امکان را می دهد تا در محیطی پاک و به دور از آلودگی در کنار یکدیگر به انجام فعالیت های اجتماعی بپردازند و همراه با هم جامعه را در راه رسیدن به سعادت و کمال یاری دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف باید به گونه ای در جامعه القا شود که بانوان جامعه حجاب را مصونیت دانسته و بر این باور باشند که پوشش اسلامی تنها بر شخصیت و جایگاه والای آنان می افزاید.
آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: دشمن با ایجاد شبکه های مختلف رسانه ای تلاش دارد تا بی بند و باری را در جامعه ایران ترویج دهد و به ارزش‌های والای اسلامی ضربه وارد کند که در این باره خانواده ها باید هوشیار باشند.
روز 21 تیرماه هر سال، یادآور قیام تاریخی مردم مشهد در مقابله با طرح استعماری کشف حجاب رضاخان است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.