زنجان؛

535طرح عمرانی طی هفته دولت کلید می خورد

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: ۵۳۵ طرح عمرانی در زنجان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رحمتی از افتتاح و آغاز عملیات ۵۳۵طرح عمرانی در بخشهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی در زنجان خبر داد و گفت: برای این طرح ها هزار و ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین طی هفته دولت کار اجرایی خود را شروع می کند و ۴۶۴ میلیارد تومان برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

رحمتی تاکید کرد: گاز رسانی به ۳۴ روستای استان در هفته دولت در دستور کار است و طی سه سال گذشته پوشش گاز رسانی در روستاها از ۴۱ درصد به ۶۴ درصد رسیده است.

معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه طی هفته دولت پرونده مسکن مهر بسته می شود، گفت: همزمان با هفته دولت تعدادی از واحدهای مسکن مهر واگذار می شود و این استان در زمینه ساخت و واگذاری مسکن مهر در کشور مقام نخست را می زند.

رحمتی با بیان اینکه اجرای این طرح ها در استان در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و با افتتاح این طرح ها برای هزار نفر اشتغال ایجاد می شود،اظهار داشت: همچنین طی هفته دولت ۳۱ طرح صنعتی در استان زنجان به بهره برداری می رسد که در بحث اشتغال و تولید و صادرات بسیار موثر خواهدبود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.