یزد؛

لزوم توجه ویژه به بحث نیروی انسانی در هلال‌احمر اردکان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد: به بحث نیروی انسانی در هلال‌احمر اردکان توجه ویژهای شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ عباس احدپور  با تبریک هفته دولت گفت: جمعیت هلال‌احمر یک سازمان عام‌المنفعه و غیردولتی است که خدمات و اثرگذاری آن در سطح بین‌الملل به وضوح قابل مشاهده است.
 
وی با بیان این‌که در جریان بازدیدهای شهرستانی و تعامل با مسئولان ارشد شهرستان‌ها تعدادی از مشکلات جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستانی حل و فصل شده است؛ به خدمات هلال‌احمر در شهرستان اردکان اشاره کرد و گفت: مجتمع شهید صحرایی یکی از پروژه‌های بزرگ جمعیت هلال‌احمر در اردکان است که به‌صورت خیری، دولتی و با مشارکت جمعیت هلال‌احمر در حال احداث است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید، این مجتمع به بهره‌برداری برسد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: سیاست دولت بر تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است و با توجه به کاهش اعتبارات دولتی، این پروژه باید با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تکمیل شود.
 
احدپورگفت: جمعیت هلال‌احمر می‌تواند با همکاری خیرین در حوزه‌های درمانی شامل مرکز تصویربرداری، دیابت و آزمایشگاه تخصصی به مجموعه دولت در شهرستان اردکان کمک کند.
 
سرپرست فرمانداری اردکان نیز در این دیدار با بیان این‌که هلال‌احمر بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی است؛ گفت: نقش و کارکرد هلال‌احمر و صلیب‌ سرخ باید برای مردم تبیین شود.
 
هادی مقیمی افزود: هلال‌احمر همواره فارغ از سیاست و جناح‌ها به انجام وظایف خود که همان کمک به نوع بشر است؛ عمل کرده و می‌توان از خدمات این جمعیت برای تغییر روی‌کردهای سیاسی دنیا به کشورمان استفاده کنیم.
 
نماینده دولت در شهرستان اردکان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان اردکان گفت: بیش از یک‌ سوم از راه‌های مواصلاتی و نیز مساحت استان یزد در شهرستان اردکان واقع شده و همین امر، باعث شده بیش‌ترین آمار حوادث جاده‌ای و نیز بیش‌ترین تعداد پایگاه امداد جاده‌ای در اردکان استقرار یابند.
 
وی با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردکان افزود: اردکان از لحاظ توسعه ریلی و صنعتی نیز در بین شهرستان‌های استان سرآمد است و لذا باید در بحث تجهیزات امدادی و به‌طور اخص در بحث تخصیص نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر به‌صورت ویژه به این شهرستان رسیدگی شود.
 
سرپرست فرمانداری اردکان در پایان اظهار امیدواری کرد با تعاملات خوب بین سازمان‌های دولتی و غیردولتی، زمینه خدمت بیش‌تر و بهتر به مردم در شهرستان اردکان فراهم شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.