زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

2 هزار و 223 واحد مسکن مهر به مناسبت هفته دولت در کردستان افتتاح خواهد شد

استاندار کردستان گفت: در هفته دولت 2 هزار و 223 واحد مسکن مهر در هفت شهرستان و دو پروژه گازرسانی افتتاح خواهد شد.

/////////
عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 352 پروژه با اعتباری بالغ بر 251 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح می‌شود. 

وی افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در هفته دولت تکمیل نمی‌شود بنابراین قصد داریم این طرح‌ها را در اواخر شهریور ماه که دارای اعتباری به مبلغ 140 میلیارد تومان هستند، افتتاح کنیم.

زاهدی بیان داشت: پروژه‌های قابل بهره‌برداری استان کردستان در حوزه عمران شهری، روستایی، امور زیربنایی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی مانند گازرسانی و برق هستند.

استاندار کردستان یادآور شد: همچنین 2 هزار و 223 واحد مسکن مهر در هفت شهرستان و دو پروژه گازرسانی افتتاح خواهد شد. ضمن آنکه در حوزه روستایی 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبار دهیاری‌ها جدا از اعتبارات ملی و استان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

زاهدی تصریح کرد: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در جلسه شورای اداری و شورای آموزش و پرورش با حضور نمایندگان فرهنگیان این استان به کردستان سفر می‌کند، همچنین چند پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

استاندار کردستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی متذکر شد: بخش دولتی در حوزه عمرانی و بخش خصوصی در زیرساخت‌های حوزه صنعتی و کشاورزی با مشارکت بانک‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار