کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اساسنامه فراکسیون ولایت قطعی نشده است

عضو فراکسیون ولایت ارائه لیست و نشست واحد امروز صبح دو فراکسیون ولایت و مستقلین را گام مثبت مذاکرات دانست.

اولین نتیجه مثبت مذاکرات تشکیل جلسه مشترک صبح دو فراکسیون بود/ اساسنامه ولایت قطعی نشده است"محسن کوهکن" نماینده مردم لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لیست مشترک دو فراکسیون ولایت و مستقلین درباره انتخاب کاندیداهای اجلاس بین‌المجالس گفت: این دو فراکسیون بارها جلساتی را با یکدیگر برگزار کردند که به خوبی پیش رفت.

عضو فراکسیون ولایت با بیان اینکه عملکرد فراکسیون‌ها به صورت سازمانی نیست که با دستورات رئیس پیش برود، افزود: نمایندگانی که می‌خواهند از بروز تشکیل فراکسیون دیگری جلوگیری کنند باید با یکدیگر براساس برخورد اغنایی رفتار کنند و این‌گونه رفتار هم مستلزم صرف وقت است تا بتوان با بیان نکات مثبت و منفی به یک نقطه مشترک رسید.

وی تصریح کرد: فراکسیون ولایت طی جلسه‌ای که روز گذشته برگزار کرد گام‌های خوبی برداشت که اولین نتیجه مثبت آن، تشکیل جلسه مشترک صبح امروز بود.

کوهکن ادامه داد: فراکسیون مستقلین جلسه خود را در درون ولایت برگزار کرد و لیست کاندیداهای نمایندگان خود را برای حضور در اجلاس بین‌المجالس تحت عنوان ولایت منتشر کرد.

نماینده مردم لنجان در پاسخ به این سوال که گویا جلسه روز گذشته فراکسیون ولایت به دلیل نرسیدن به حد نصاب تشکیل نشد، اظهار داشت: جلسه روز گذشته برای هماهنگی انتخابات فراکسیونی بود و به دلیل بالا نبودن تعداد نمایندگان به امروز صبح موکول شد.

عضو فراکسیون ولایت در واکنش به اظهارات سخنگوی فراکسیون امید مبنی براینکه ارائه لیست واحد از سوی فراکسیون ولایت و مستقلین بیانگر یک بازی و دست‌های پشت پرده بود، گفت: کسی که مدعی بازی است خود باید بیان کند که چه اتفاقی افتاده اما بنده بی‌اعتماد به همکاران خود نیستم و به دلیل نداشتن علم غیب تنها می‌توانم براساس امور ظاهری صحبت کنم.

وی همچنین در رابطه با تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت نیز گفت: هیچ گونه منعی برای تدوین و پیشنهاد اساسنامه توسط اعضای فراکسیون ولایت نیست اما زمانی این اساسنامه‌ها قطعی می‌شود که در مجمع مصوب و شورایی انتخاب شود، بعد از آن هم هیئت رئیسه آن شورا مطابق اساسنامه فراکسیون را اداره خواهد کرد که تاکنون این اتفاقات نیفتاده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار