قربانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ربیعی» میهمان کمیسیون بهداشت بود/ اختلاف نظر وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه بر سر تخصیص منابع برنامه ششم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان جزئیات جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

محمد حسین قربانی نماینده مردم استان اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جزئیات امروز بعد ازظهر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را تشریح کرد.

وی افزود: وزیر رفاه، مسئولین بیمه سلامت، سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای از جمله میهمانان جلسه امروز کمیسیون بهداشت مجلس بودند.

قربانی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه محور مباحث جلسه امروز کمیسیون بهداشت بود تأکید کرد: در جلسه مذکور درباره تخصیص منابع برنامه ششم بین دو وزارتخانه رفاه و بهداشت اختلاف نظری وجود داشت و کمیسیون در این راستا همواره معتقد به تمرکز منابع در یکی از این دو وزارتخانه است که البته ما انتظار داشتیم دولت در لایحه مذکور موارد را به صورت شفاف مطرح می‌کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت به دنبال تجمیع بیمه‌های درمانی است تأکید کرد: این در حالیست که وزارت رفاه تولیت این مسئله را ذیل فعالیت خود قلمداد می‌کند.

قربانی با اشاره به اصلاحیه لایحه بودجه 95 و تخصیص 8 هزار میلیارد به بیمه سلامت خاطر نشان کرد: براساس منابع اختصاص یافته قطعا ما به دنبال این هستیم تا منابع به صورت شفاف مدیریت شود و در این راستا سعی می‌کنیم ترتیباتی برای منابع این حوزه تعریف کنیم. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار