ارومیه؛

ارائه خدمت صادقانه به مردم وظیفه مسئولین

مراسم تودیع ضرغام گوزلی و معارفه مهندس مهدی علی اقدم به عنوان رئیس جدید اداره منابع آب شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کیومرث دانشجو، مدیر عامل شرکت، در این مراسم گفت: جایگاه مدیریت جایگاه ویژه ای است که شان آن باید حفظ شود و هدف این است که با تغییر مدیریت و تعاملات قانونمند و سازنده با مجموعه مدیریت شهرستان و هماهنگی خوب و شایسته با همدیگر بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب و صادقانه به مردم منطقه دین خودمان را به آنها ادا نماییم.

دانشجو در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاشهای مهندس گوزلی در دوره خدمت به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستان شاهین دژ ابراز امیدواری کرد از توانایی ها و تجربیات ایشان در حوزه دیگری استفاده شود.

وی در ادامه با معرفی مهندس مهدی علی اقدم به عنوان رئیس جدید این اداره ابراز امیدواری کرد: با تلاش، صداقت و سوابق خوب ایشان در حوزه مدیریت و همکاری کلیه پرسنل این اداره، سیاست های مدیریت منابع آب در این شهرستان بیش از پیش تحقق یابد.

دانشجوهمچنین خواستار تعامل سازنده و قانونمند ایشان با فرماندار شهرستان شاهین دژ ، برگزاری مستمر جلسات شورای حفاظت از منابع آب و تعامل خوب با دیگر مسئولین اجرایی در منطقه شد و شناخت کامل از شرایط و فضای اجتماعی را در حل مشکلات مردم منطقه را حائز اهمیت برشمرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.