سرخه؛

54 پروژه در سرخه افتتاح وکلنگ زده می شود

به مناسبت هفته دولت 54 پروژه در شهرستان سرخه افتتاح و کلنگ زده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ،علی محمد مویدی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه گفت: این پروژه‌ها در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 82 هزار و 235 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از کلنگ‌زنی 10 پروژه جدید در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: دولت همه همت خود را به کار می‌گیرد که پروژه‌های کلنگ زده شده را به پایان برساند.
سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه از کلنگ‌زنی ساختمان اداری فرمانداری سرخه در این هفته خبر داد و افزود: پروژه‌های این شهرستان با حضور استاندار و مسئولان استان و شهرستان در این هفته افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

مویدی‌زاده با اشاره به مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان سمنان با 22 پروژه بیشترین سهم را در پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال شهرستان سرخه دارد.

وی ادامه داد: ورزش و جوانان،جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،برق منطقه‌ای، منابع طبیعی، ثبت‌احوال، بخشداری مرکزی سرخه میراث فرهنگی ،فرمانداری و شهرداری سرخه و...از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که همزمان با هفته دولت پروژه‌های خود را در شهرستان سرخه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه در پایان با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دسگاه‌های اجرایی در خصوص خدمات دولت تدبیر و امید تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید نیز در سرخه افتتاح شد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید، فرصت خوبی برای بیان و بازخوانی خدمات دولت یازدهم در سه سال اخیر است.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: افتتاح ، طرح ، هفته دولت ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار