شیراز؛

نابودی باند کلاهبرداران میلیاردی در فارس

اعضاء باند كلاهبردار که از یک شرکت دولتی 20 ميليارد كلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيروس حيدری رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری اعضاء باند كلاهبردار خبرداد كه با جعل اسناد،‌ اقدام به كلاهبرداری 20 ميلياردی از يك شركت دولتی در شيراز كرده بودند.
سرهنگ سيروس حيدری گفت: پرونده ای با موضوع كلاهبرداری ميلياردی از يك شركت بازرگانی دولتی در شيراز به پليس آگاهی استان فارس منتقل شد.
وی ادامه داد: اين پرونده كه حكايت از كلاهبرداری 20 ميليارد ريال توسط سه نفر از آن شركت ‌داشت، در اختيار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پليس آگاهی قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند اعضای اين باند كلاهبرداری را شناسايی كنند که در ادامه عمليات دستگيری آنها كليد خورد.
سرهنگ حيدری افزود: با تلاش ماموران هر سه متهم در محل پاتوق و مخفيگاهشان واقع در يكی از باغ های قصرالدشت شيراز دستگير و به پليس آگاهی منتقل شدند.
وی بيان كرد: اعضای اين باند كلاهبردار در تحقيقات به جرم خود اقرار و حاضر به جبران خسارت به آن شركت بازرگانی شدند.
رئيس پليس آگاهی استان فارس گفت: كلاهبرداران با جعل تعدادی اسناد بانكی و فاكتورهای فروش از محل اعتبارات آن شركت، مبلغ 20 ميليارد ريال كلاهبرداری و پس از وصول، سريعا  وجه مذكور را به كشور امارت متحده عربی منتقل کرده بودند.
سرهنگ حيدری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی،‌خاطر نشان كرد: هر سه متهم با قرار قانونی صادر روانه زندان شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.