شیراز؛

کشف بیش از 153 كيلوگرم موادمخدر در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 153 كيلو و 600 گرم موادمخدر طی سه عمليات جداگانه در 24 ساعت گذشته در فارس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولايی گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند اعضای يك باند توزیع موادمخدر، قصد دارند مقداری مواد را از استان هرمزگان به فارس منتقل كنند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان، يك دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد كه توسط يك دستگاه خودرو پژو 405 ديگر اسكورت می شد را جاده فسا به سمت شیراز ، شناسايی و متوقف كردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: هر سه سرنشين خودوها دستگير و در بازرسی از خودرو حامل موادمخدر، ۹۴ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود،‌كشف شد.
سرهنگ تولايی اضافه كرد: در عمليات ديگری ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان از يك دستگاه كاميون كشنده رنو ۵۰ كيلوگرم ترياك كه در ۱۴۳ عدد بطری ۳۰۰ سی سی و به طرز مارهانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.
وی گفت: در نی ریز نيز ماموران انتظامی آن شهرستان،‌ با استفاده از سگ های موادياب در ايست و بازرسی قطروئيه، از يك دستگاه پژو ۴۰۵ از بندرعباس به سمت شيراز در حال حركت بود، 9 كيلو و 100 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه ای پشت داشبرد جاساز شده بود كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار