یاسوج؛

هشت میلیاردریال برای ازدواج زوجهای جوان هزینه شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: هشت میلیارد 616 میلیون ریال برای ازدواج 766زوج جوان زیرپوشش کمیته امداد هزینه شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد نظری گفت: هم اکنون یک هزار و 900 زوج جوان نیازمند این استان پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه از سوی کمیته امداد استان هستند که امید است با همکاری خیرین بتوان زمینه ازدواج آنان را فراهم کرد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد خدمات متعددی از سوی این نهاد حمایتی ارائه می شود که از مهمترین آنها پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه است.

نظری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به امر ازدواج جوانان زیر پوشش این استان از کمک های خیرین بهره می گیرد.

وی عنوان کرد: دوره های آموزشی قبل از ازدواج برای زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در قالب مهارت های زندگی برگزار و گواهی شرکت در دوره نیز برای آنان صادر می شود.

نظری ابراز داشت: پس از اعطای گواهی نیز پرونده برای زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به آنان پرداخت خواهد شد.

وی گفت: یکی از اهداف و اولویت های مهم کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ازدواج آسان، کم هزینه و پایدار بین جوانان زیر پوشش است.

نظری بر لزوم جذب مشارکت های مردمی در زمینه ازدواج زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.