یاسوج؛

افتتاح و کلنگ زنی 60 پروژه در بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: در هفته دولت 60 پروژه با اعتباری بیش از 84 میلیارد تومان و اشتغالزایی 118 نفر در بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمد کاظم نظری با تبریک هفته دولت به دولتمردان به تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان بویراحمد در این هفته اشاره کرد و گفت: در هفته دولت 60 پروژه با اعتباری بیش از 84 میلیارد تومان و اشتغالزایی 118 نفر در بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه از مجموع 60 پروژه شهرستان، 44 پروژه عمرانی و 14 پروژه اقتصادی قابل افتتاح بوده و تنها دو پروژه کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: عمده پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در شهرستان مربوطه به حوزه راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری مارگون، شرکت برق، صنعت، معدن و تجارت، نوسازی مدارس، تعاون و کار و رفاه اجتماعی است.

وی تعداد پروژه‌های افتتاحی در حوزه راه و شهرسازی را 18 پروژه، منابع طبیعی سه پروژه، شرکت برق 18 پروژه افتتاحی نوسازی مدارس چهار پروژه و شهرداری مارگون یک پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های افتتاحی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو پروژه و صنعت و معدن با 12 پروژه در بخش اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسند.

نظری با بیان اینکه راه و شهرسازی در هفته دولت بیشترین پروژه‌های افتتاحی در شهرستان را دارد، افزود: عمده پروژه‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسند روکش آسفالت کمربندی یاسوج، روکش آسفالت دلی اولاد علی مومن، روکش محور یاسوج به شیراز و یاسوج به اقلید، روکش آسفالت روستاهای فیروزآباد، تنگ سریز، نسه الله داد، بهسازی و آسفالت روستاهای سپیدار دلی‌بجک، بابکان سپیدار، رون شاه غالب، جوکار -بونه بن و تاکسیسه است.

فرماندار بویراحمد بهسازی و آسفالت روستاهای دلی خمسیر مرد خدا و محور تنگ سریز -ده برآفتاب را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: چهار خطه کردن محور یاسوج به بابا میدان، یاسوج -سی‌سخت و یاسوج به اقلید از دیگر پروژه‌های راهسازی در حوزه بویراحمد بوده که به بهره‌برداری می‌رسند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.