قزوین؛

یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین + عکس

در مراسمی یاد و خاطره شدهای اصناف شهرستان قزوین گرامی دشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛اصناف ان شهرستان 176 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین

در این مراسم که در شبستان مسجدالنبی برگزار شد نماینده ولی فقیه دراستان گفت: اصناف و بسیج اصناف ، باید همانند دانشگاه عمل کنند و به روند کنونی خود ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: اصناف نسبت به چیزهای دیگر از نگاه متفاوت دینی برخوردار است.

امام جمعه قزوین ، درادامه براندازی فتنه 88  را نتیجه اعتماد مردم به دولت و حکومت بیان کرد و گفت : در دولت های قبل ، دولت کنونی و دولت های بعد ، تنها اعتماد مردم مهمترین پایه ی استحکام دولت است.

وی همچنین ، با بیان اینکه از افرادی که دلشان با دولت و حکومت نیست ، در کارها و پست های مهم نباید استفاده کرد افزود : ماجرای فتنه های بعد از انقلاب از بنی صدر گرفته تا فتنه 88 ، داستان ها و روایت های مختلفی از توطئه های غربی است.

وی اضافه کرد : اگر تجاوز به امنیت ، سلب اعتماد مردم و کشته دشن افراد اتفاق افتاد ، فقط به دلیل غفلت چند وقته از نفس بود که با صحبت های رهبری به پایان خوش انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ، فتنه ستیزی و فتنه شناسی را ، راهی برای شناخت بهتر جهاد اکبر دانست و گفت:  دشمن ستیزی و دشمن شناسی مرحله ی بالایی از این شناخت است.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان قزوین هم در این همایش گفت : تصمیم گیری ها در سطح کشور ، زنگ خطری را برای اصناف است .

یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین

عبدالحسین کولجی با بیان اینکه در زمینه مباحث مالیاتی به شدت مشکل داریم ، افزود : سازمان اصناف به دلیل مشکلاتی که در اقتصاد جامعه وجود دارد نسبت به گذشته کم رنگ شده است.

نصرت اله زالی رئیس سازمان بسیج اصناف استان هم در این همایش گفت : در حال حاضر 50 هزار و 206 نفر ، جامعه ی هدف بسیج اصناف هستند که از این تعداد 5 هزار و 146 نفر به عضویت بسیج اصناف در آمده اند.

وی افزود : تعطیلی مغازه ها و واحد های تجاری به هنگام نماز ، اعزام 18 مبلغ به مجتمع های تجاری در ماه مبارک رمضان و برگزاری یادواره شهدا ، تنها بخش کوچکی از فعالیت 7 حوزه و 35 پایگاه بسیج اصناف استان است.

یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین

در پایان از پیشکسوتان و فرماندهان پایگاه های اصناف تجلیل شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: یادواره ، شهدا ، اصناف ، خاطره ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار