قزوین؛

راه اندازی مرکز جدید خدمات سرمایه گذاری در استان

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت : به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری ، مرکز جدید خدمات سرمایه گذاری در استان راه اندازی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛قاسمی افزود :  حذف بوروکراسی اداری ، کاهش زمان و هزینه ، حذف رفت و آمد به سایر دستگاهها  و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری  از دیگر اهدف راه اندازی این مرکز است .



به گفته وی ، برای راه اندازی و تجهیز مرکز جدید خدمات سرمایه گذاری در استان ، چهار میلیارد ریال هزینه شده است .

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همچنین از تشکیل شورای هماهنگی مدیران اقتصادی استان خبر داد.

قاسمی گفت :  به منظور تحقق سیاستهای کلی نظام اداری ، اهداف و سیاستهای اقتصادی و مالی کشور و برای ایفای دقیق و جامع وظایف و ماموریت های محوله شورای هماهنگی مدیران استانی ، این شورا از سال گذشته به ریاست اداره کل امور اقتصادی و دارایی و عضویت اداره کل امورمالیاتی، گمرک، بانکها، بیمه، بورس اوراق بهادار و نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان تشکیل شده است .   
            
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان در ادامه به افزایش در آمدهای سال 95 استان اشاره کرد و افزود: مصوب درآمدهای امسال استان  12 میلیون و 524 هزار و 923 هزار ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است .

قاسمی همچنین وصولی درآمدهای امسال استان را سه میلیون و 738 هزار و 724 میلیون ریال بیان کرد و گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است .

وی در ادامه از سفر 17 هیات سرمایه گذاری خارجی از جمله روسیه، لهستان، ایتالیا، آلمان، ترکیه، مالزی، چین، سنگاپور، کره جنوبی، فرانسه به استان خبر داد و افزود: حضور این هیئت ها در استان منجربه عقد 2 تفاهمنامه همکاری اقتصادی و تجاری با دو شرکت ایتالیایی شده است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان در ادامه به جذب سرمایه گذاری خارجی در استان اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود امسال  یک میلیارد  دلار سرمایه گذاری خارجی در استان  جذب شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار