اصفهان؛

همکاری اقتصادی، تجاری اصفهان و فوجو

پیش نویس تفاهم نامه همکاریهای اقتصادی، تجاری اصفهان و فوجو به امضاء دو طرف رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان و فوجو می توانند در زمینه های مختلف اقتصادی همکاری نزدیکی داشته باشند.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای تبادل توانمندی های اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری مشترک بین شهر های عضو ( (UN MSCR CA)به امضای دو طرف رسید.

سهل آبادی با اشاره به تشکیل کمیته مشترک توسعه سرمایه گذاری و تجارت در فوجو گفت: معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری دو شهر اصفهان و فوجو به یکدیگر و همچنین تبادل اطلاعات از فعالیت های مهم این کمیته است .

شن وی مین (Chen Weimin) رییس انجمن بین المللی دوستی شهر فوجو هم افزود: فوجو و اصفهان می توانند نقش کلیدی در روابط تجاری و فرهنگی ایران و چین داشته باشند .

وی ادامه داد: احیای جاده خاکی و دریایی ابریشم می تواند روابط تجاری و فرهنگی کشورهای در مسیر ابریشم را احیا کند.

رییس انجمن بین المللی دوستی شهر فوجوگفت: بر اساس یادداشت همکاری اصفهان و فوجو، اتاق بازرگانی اصفهان به عضویت کمیته کشورهای عضو جاده ابریشم در آمده و می تواند از ظرفیت های این کمیته جهت برقراری روابط تجاری و سرمایه گذاری با سایر کشورهای عضو استفاده کند .

وی به همایش جاده ابریشم که در شهر فوجو واقع در استان فوجیان چین تحت عنوان مجمع شهرهای هم پیمان جاده آبی و خاکی ابریشم (UN MSCR CA) که در سال 2016 برگزار می شود اشاره کرد و افزود: اصفهان یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار در احیای جاده ابریشم است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.