اهواز؛

احداث کارخانه محصولات ورزشی در اندیمشک

کارخانه تولید محصولات ورزشی در اندیمشک احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اندیمشک گفت: به مناسبت هفته دولت و توسعه شهرستان بیش از ۴۳ طرح عمرانی و فرهنگی در اندیمشک افتتاح می‌شود که افتتاح کارخانه تولید محصولات ورزشی یکی از این پروژه‌‌هاست.

پیمان جهانگیری بعد اظهار داشت: شهرستان اندیمشک در بخش کشاورزی، ریل جاده و سد دارای استعداد منحصر به فردی بوده که با توجه به این ظرفیت می‌توان برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: به همین دلیل، امسال و با هدف تجلیل از کارمندان شهید، ایجاد زمینه توسعه، رفع محرومیت شهرستان و افزایش خدمات شهری در هفته دولت برنامه ریزی گسترده‌ای صورت گرفته شده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: ایجاد هفت کمیته حراست، برنامه ریزی، پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی عمرانی و برگزاری 12 جلسه مرتبط با پاسداشت هفته دولت از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در شهرستان است.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت و توسعه شهرستان بیش از 43 طرح عمرانی و فرهنگی در اندیمشک با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

جهانگیری افزود: بهره‌برداری از دو طرح تولیدی کشاورزی در زمینه پروار‌بندی گوسفند و محصولات دام و طیور و نیز طرح بی تی اس مخابرات جانبازان از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: هم چنین طرح توسعه تولید کارخانه محصولات ورزشی مجید با همکاری بخش خصوصی در این شهرستان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 60 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این طرح‌ها با حضور قدرت دهقان معاون استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در یک آئین ویژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم، شرکت و سخنرانی در نماز جمعه، خدمات‌رسانی رایگان به شهروندان در حوزه بهداشت و اتوبوسرانی، برگزاری ویژه مراسم هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پاسداشت هفته دولت در اندیمشک است.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم‌های پیش‌بینی شده در شهرستان برای نکوداشت هفته دولت، ضمن سفر استاندار خوزستان به اندیمشک روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام حوزه راه، ورزش، بهداشت، شهری، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی شهرستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.