گیلان؛

سفر 2 روزه ابتکار به گیلان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور فردا به گیلان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با اعلام این خبر گفت: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت هفته دولت به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و با دعوت رسمی استاندار گیلان، فردا پنجشنبه 4 شهریور ماه وارد گیلان می شود.

قربانعلی محمدپور در تشریح برنامه های سفر 2 روزه ابتکار به گیلان خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه کارگروه های مدیریت پسماند و کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار، نشست بررسی مسائل محیط زیست استان گیلان با مجمع نمایندگان استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و حضور در برنامه زنده شبانگاهی در شبکه باران از برنامه های سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به گیلان است.

وی بازدید از روند عملیات اجرایی طرح حفاظت و احیاء تالاب انزلی و وضعیت گونه مهاجم سنبل آبی در آب بندان ملاسرای شفت و نتیجه مشارکت در پاکسازی تالاب عینک رشت را از دیگر برنامه های این سفر 2 روزه اعلام کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: معاون رئیس جمهور همچنین در این سفر استخر بانوان انزلی را افتتاح و کلنگ احداث مرکز جدید بازدیدکنندگان تالاب انزلی را به زمین می زند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.