سیب وسوران؛

افتتاح 6 طرح برق رسانی و توسعه برق شهر و روستایی در سیب‌وسوران

افتتاح 6 طرح برق رسانی و توسعه برق شهر و روستایی با اعتباری بالغ بر 543 میلیون تومان در دومین روز از هفته دولت انجام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار سیب‌وسوران گفت: بهره‌برداری از 21 طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد، بهره‌برداری از 28 طرح مسکن مددجویی کمیته امداد و افتتاح  6 طرح برق رسانی و توسعه برق شهر و روستایی با اعتباری بالغ بر 543 میلیون و 700 هزار تومان در دومین روز از هفته دولت انجام شد.

عبدالصمد عیسی‌زاده در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان افزود: در مجموعه 29 طرح عمرانی با صرف هزینه‌ای معادل 253 میلیارد و 384 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بهره‌برداری از جاده پسکوه ـ خاش، آبرسانی به فاز یک روستای سیب، ساختمان ستاد مرکز بهداشت شهر سوران و واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت در سیب سوران است.
وی با بیان اینکه 21 هزار و 723 خانوار این شهرستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند، گفت: دیدار با مردم و تشریح عملکرد دولت در بخش‌های مختلف در این منطقه طی طول هفته دولت در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار