قم؛

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی "مهر و ماه" در قم

مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قم از افتتاح مجتمع خدمات رفاهی "مهر و ماه" با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قم خبر داد.

مجتمع خدمات رفاهی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل جمالی، بابیان اینکه تا قبل از دولت فعلی 16 مجتمع خدمات رفاهی داشتیم، اظهار داشت: تعداد این مجتمع‌ها در این دولت به 22 مجتمع رسیده است و یکی از مدرن‌ترین مجتمع‌های خدمات رفاهی به نام «مهر و ماه» امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.
 
مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قم بابیان اینکه این مجتمع به‌وسیله بخش خصوصی ساخته‌شده است، افزود: این مجتمع بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان ساخته‌شده است که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه افتتاح می‌شود.
 
جمالی در مورد مراکز معاینه فنی گفت: دو مرکز به‌‌منظور ایمنی وسایل نقلیه برای خودروهای سنگین ایجادشده است و مراکز معاینه فنی از سه مرکز به 5 مرکز افزایش‌یافته است، همچنین ساخت شهرک حمل‌ونقل نیز از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.
 
وی خاطرنشان کرد: قبلاً پایانه بار داشتیم که این پایانه به گمرک واگذار شد و یکی از نیازهای استان و شهر قم شهرک حمل‌ونقل است که زمین آن تا پایان سال تأمین می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.