یاسوج؛

اولویت مهم دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم بویژه در مناطق محروم همواره از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی ربیعی در دیدار با امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: اجرای طرح بیمه سلامت که اکنون بیش از 11میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه را زیر پوشش قرار داده یکی از مصادیق بارز در راستای کمک به بهبود و ارتقای سطح رفاه مردم در این دولت بوده است.

وی گفت: اجری طرح تحول سلامت با همکاری 2 وزارتخانه بهداشت و رفاه برای کاهش میزان پرداختی از جیب مردم به ویژه برای محرومان جامعه از دیگر دستاوردهای دولت در راستای کمک به بهبود وضعیت رفاهی و محرومیت زدایی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت یازدهم همواره از نصایح دلسوزانه و راهگشا ائمه جمعه در سراسر کشور، علما و مراجع تقلید برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب به مردم استفاده کرده و در ادامه نیز این مهم را سرلوحه برنامه های خود قرار خواهد داد.

امام جمعه یاسوج نیز با گرامیدشت هفته دولت گفت: تلاش دولتمردان یازدهم برای خدمت رسانی به مردم از جمله در مناطق محروم قابل تقدیر و تحسین است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی طاغوت ستیز که همواره وفاداری، قدرشناسی و ارادت خود را به نظام اسلامی، امام راحل، رهبری و همه دولتمردان به خوبی نشان داده است.

وی گفت: هیات دولت و رئیس جمهوری در سفر 24مرداد سالجاری به کهگیلویه وبویراحمد با استقبال مردم قدرشناس این استان رو برو شدند به طوری که حماسه ای تاریخی دیگر را در وفاداری خود به نظام خلق کردند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این استقبال باشکوه نتیجه همدلی و همبستگی میان مردم، مسئولان و مدیریت اجرایی این استان بویژه استاندار بوده، افزود: اکنون نوبت دولتمردان است که با اجرای به موقع مصوبات این سفر و توجه ویژه پاسخ وفاداری این مردم به نظام و خدمتگزارن خود را بدهند.

وی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را فردی سخت کوش، اخلاق مدار ، فهیم و دارای نگاه توسعه ای دانست و گفت: دولت نیز باید وی و تیم مدیریت اجرایی استان را بیشتر مورد حمایت و تقویت قرار دهد.

وی ادامه کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های متعدد و استعدادهای گوناگون، همچنان نسبت به سایر مناطق کشور به لحاظ بسیاری از شاخص های توسعه ای عقب مانده که بخش عمده ای از مشکلات استان ریشه های تاریخی دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چندین طرح و بررسی مشکلات جامعه کارگری به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.