افزایش خریدهای موبایلی در کشور آلمان

نتایج یک نظرسنجی نشان داد خرید از طریق تلفن های همراه هوشمند روز به روز در میان آلمانی ها محبوب تر می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هایسه آنلاین، نتایج یک نظرسنجی نشان داد خرید از طریق تلفن های همراه هوشمند روز به روز در میان آلمانی ها محبوب تر می شود.

بر این اساس، شرکت چند ملیتی خدمات حرفه ای «پرایس واتر هاوس کوپرز» انگلیس در نظرسنجی که در آلمان انجام داد اعلام کرد: بیش از یک سوم شهروندانی که آنلاین خرید می کنند، سفارشهای خرید خود را با گوشی تلفن همراهشان انجام می دهند که در اصطلاح به آنها «خریدهای موبایلی» گفته می شود. 

براساس این نظرسنجی، سی و پنج درصد از خریداران آنلاین در سال 2015  حداقل هر ماه یک بار سفارش خرید خود را با گوشی هوشمند انجام دادند. هزار و شانزده نفر در این نظرسنجی شرکت داشتند. این در حالی است که در سال 2012 این آمار در ازای هر ده نفر، یک نفر بود. همزمان شمار مصرف کنندگانی که تاکنون هرگز با گوشی خود خرید نکرده اند از هفتاد و هشت درصد به چهل و هشت درصد کاهش یافته است. 

در مطالعه ای که در همین زمینه صورت گرفته، پیش بینی شده است تا سال 2020 میلادی خریدهای باصطلاح «موبایلی» برای سه چهارم خریداران  محصولات  مختلف به مسئله ای روزمره تبدیل شود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار