در نمایشگاه بین‌المللی رادیو برلین چه تجهیزاتی رونمایی خواهند شد؟

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجهیزات الکترونیکی در جهان، این هفته در برلین آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت؛ نمایشگاه بین المللی رادیو برلین یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در زمینه تجهیزات الکترونیکی است. این نمایشگاه با این که ممکن است در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده نباشد؛ اما چشم انداز خوبی از آینده محصولات الکترونیکی بازار ارائه می دهد.

در زمینه تلفن های همراه و تبلت ها، سامسونگ هر سال از این نمایشگاه برای رونمایی از جدیدترین نسخه سری نوت خود استفاده می کرد؛ اما این موضوع از سال گذشته تغییر کرده و انتظار می رود این شرکت از تلفن همراه جدیدی در طول برگزاری این نمایشگاه رونمایی نکند.

با این حال شرکت سونی احتمالاً از جدیدترین محصولات خود در سری اکسپریا رونمایی خواهد کرد. آخرین اطلاعات منتشر شده از وجود دوربینی 13 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون 820 و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای جدیدترین مدل اکسپریا حکایت دارد.

در همین حال پیش بینی شده شرکت های دیگر از جمله هوآوی و ایسوس نیز از دستگاه های الکترونیکی رونمایی کنند. همچنین این موضوع که سامسونگ جدیدترین نسخه تلفن همراه خود را وارد بازار کرده است، بدین معنا نیست که تبلت جدیدی از سوی این شرکت معرفی نخواهد شد. 

انتظار می رود در این نمایشگاه از جدیدترین نسخه گجت های پوشیدنی نیز رونمایی شود. سامسونگ اعلام کرده در برلین از جدیدترین نسخه ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

شرکت های دیگر فعال در این زمینه، همانند سونی، هوآوی و ایسوس نیز در نظر دارند از جدیدترین نسخه ساعت های هوشمندشان در این نمایشگاه رونمایی کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار