بجنورد؛

افتتاح 5پروژه بهزیستی در هفته دولت

5 پروژه بهزیستی خراسان شمالی بابیش از 4میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر کل بهزیستی استان گفت:این پروژه ها از برکات سفر رهبری به استان است که در طول هفته دولت افتتاح می شود.

رضا اله وردی بردر با اشاره به این پروژه ها افزود: خانه سلامت و زنان پناه جو با اعتبار 570میلیون تومان اعتبار در بجنورد، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شیروان با یک میلیارد و 590میلیون تومان اعتبار ،مرکز کودکان بی سرپرست در اسفراین با یک میلیاردو 790میلیون تومان اعتبار،مرکز نگه داری معلولین در فاروج با 470میلیون تومان اعتبار و ساختمان اداری فاروج با 369میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه های افتتاحی در استان است.

وی همچنین به احداث بزرگ‌ترین طرح شیرخوارگاه شرق کشور در گلستان شهر بجنورد اشاره کرد و افزود: این پروژه با 3میلیارد تومان اعتبار بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هم‌اکنون منتظر تأمین خدمات از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان است و به افتتاحیه نرسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی متولی ارائه 170 فعالیت به جامعه است ،افزود: اساساً یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی که توسط بهزیستی به آنها خدمات ارائه‌شده، زنان سرپرست خانوار و معلولان است.

گفتنی است:بیش از 80هزارنفر از هم استانی ها زیر پوشش اداره بهزیستی استان هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.