بجنورد؛

کشف 55کیلوگرم مواد مخدر

55کیلوگرم مواد مخدر از بطری پلاستیکی درخراسان شمالی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی ، انتقال ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر به خراسان شمالی ناکام و متهم به همراه مواد در دام ماموران گرفتار شد.

سرهنگ احمد قرائی اظهار داشت: در پی اطلاعات رسیده از فرماندهی مرزبانی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی از مشهد مقدس به این استان فعالیت دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: درنتیجه اقدامات و تحقیقات فنی و میدانی مأموران مشخص شد متهم با یک دستگاه خودروی پراید قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر سنتی تریاک را وارد شهرستان بجنورد کند.

قرائی گفت: پس از هماهنگی قضایی، دو تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای ورودی استان اعزام و خودروی پراید حامل مواد را در ابتدای ورودی شهر بجنورد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ۳۹ بطری پلاستیکی و یک لوله پلیکا یک متری در صندوق‌عقب پراید جاسازی‌شده بود، کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.