یزد؛

پایان جشنواره شهید رجایی با معرفی دستگاه های برتر

جشنواره شهید رجایی استان یزد با معرفی و تجلیل از ۹ اداره‌کل استان در سه بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ حمیدرضا نصیری‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان یزد اظهار داشت: یکی از خصوصیات مشترک کشورهای توسعه یافته را مدیریت اثربخش و کارایی بخش عمومی می‌دانند.

وی در ارتباط با ویژگی‌های کارآمدی و اثربخشی این بخش گفت: در سه دهه گذشته و شاید هنوز ما این باور را نداریم که بخش خصوصی می‌تواند جایگاه رفیعی در توسعه اقتصادی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در ارتباط با فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در استان یزد ادامه داد: این ارزیابی 2000 امتیاز داشت که نیمی از این امتیازها مربوط به بخش اختصاصی  و مابقی به بخش عمومی اختصاص داشته است.

نصیری‌زاده گفت: بر اساس بخش‌نامه‌ها، 59 دستگاه می‌توانستند در این ارزیابی شرکت کنند که 6 دستگاه در استان یزد واحدی نداشتند که بتوانند در این روند وارد شوند و 7 دستگاه هم در فرایند ارزیابی شرکت نکردند.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان یزد با اشاره به اینکه 5 دستگاه استان هم به صورت داوطلبانه در این فرآیند شرکت کردند، گفت: در نهایت 51 دستگاه در استان یزد مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این جشنواره و در بخش دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی از ادارات آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب و فاضلاب شهری و بیمه سلامت استان یزد تجلیل به عمل آمد.

دستگاه‌های برتر استان یزد در بخش شاخص‌های عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل استاندارد و شرکت آب منطقه ای استان یزد معرفی و از مدیران این دستگاه‌ها تجلیل شد.

همچنین اداره کل ثبت احوال، اداره کل دامپزشکی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هم به عنوان دستگاه‌های برتر بخش دستگاه‌های برتر شاخص‌های اختصاصی معرفی شدند.


انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار