تبریز؛

حمله همراه بیمار به تکنسین اورژانس 115

بدنبال اعزام پایگاه فوریت های پزشکی به یک مورد تصادف ،همراه بیمار به تکنسین اورژانس 115 حمله ور شده و یکی از پرسنل را مضروب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: دیروز شنبه تکنسین های پایگاه 203 تبریز به یک مورد تصادف اعزام شد.

حسینقلی زاده ادامه داد: با توجه به حضور همکاران نیروی انتظامی تکنسین های اورژانس اقدامات اولیه را آغاز کرده که در این بین اقوام مصدوم شروع به دخالت در امر درمان می کند و در نهایت به سمت یکی از تکنسین ها حمله ور شده و وی را مضروب می کند.

حسینقلی زاده در ادامه گفت: با توجه به حضور عوامل انتظامی و خشونت اعمال شده برای تکنسین اورژانس 115 فرد خاطی به کلانتری منتقل و اقدامات قانونی و قضائی را انجام دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تکنسین های اورژانس 115 نسبت به وضیعت بیمار و مصدوم اقدامات درمانی را انجام می دهند و دخالت در امر درمان صدمه به بیمار است و پذیرفتنی نیست.

 حسینقلی زاده گفت: مدتی است شاهد اعمال خشونت علیه تکنسین های اورژانس 115 هستیم که با توجه به ماهیت و رسالت کاری اورژانس  اینگونه خشونتها باعث دلسردی تکنسین های اورژانس می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.