دهقان: کاظمی در هفته پنجم کولاک می کند

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فرهاد کاظمی که این روزها به فکر تقویت تیمش است به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است تا بتواند مشکل خط حمله این تیم را در ادامه لیگ شانزدهم برطرف کند.

عباس دهقان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقه تدارکاتی تیم سیاه جامگان با سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را از هر 2 تیم در ورزشگاه پلی اکلیل با حضور تماشاگران فوتبال دوست اصفهانی شاهد بودیم،بازیکنان توانستند بازی خوبی را مقابل سپاهان ارائه دهند و از عملکرد تک تک بازیکنان تیم رضایت داریم.

وی درباره آخرین وضعیت جذب عیسی ترائوره گفت: در هر صورت ترائوره به مدت 30 دقیقه در یک دیدار دوستانه به میدان رفته و درخصوص جذب وی کاظمی سرمربی تیم باید نظر نهایی را اعلام کند تا در نهایت با این بازیکن قرار داد ببندیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص برونو سزار گفت: همچنین قرار است برونو سزار مهاجم اسبق تیم های سپاهان اصفهان، النصر و دبی امارات، کورینتیانس و بوتافوگو برزیل از امروز در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شود تا پس از تایید فرهاد کاظمی و به توافق رسیدن با مسئولان باشگاه قرار داد خود را در هیئت فوتبال استان خراسان به ثبت برساند.

وی در پاسخ به این سوال که به چه علت نور محمدی و سیف الهی این تیم را در اردوی اصفهان  همراهی نمی کنند؟ پاسخ داد:  برای ما هم جای سوال است که چرا این بازیکنان در تمرینات تیم شرکت نمی کنند، و براین اساس قرار است جلسه کمیته انضباطی باشگاه پس از بازگشت تیم از اصفهان برگزار شود تا تکلیف این دو بازیکن هر چه زودتر مشخص شود.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد: تیم پس از پایان اردوی سه روزه خود در اصفهان روز دوشنبه به مشهد باز می گردد تا تمریناتش را پیش از شروع بازی های لیگ شانزدهم در مشهد پیگیری کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار