امیر شقاقی:اسامی بانوان روئینگ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت:تعداد پاروزنان بانوان روئینگ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بانوان پاروزن انتخابی برای حضور در تیم روئینگ بزرگسالان7 نفر هستند که  برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا  درچین زیر نظر مربیانشان  آماده می شوند .
 
وی افزود: اسامی قایقرانان انتخابی برای رقابت در مسابقات آسیایی شامل فرحناز عشقی،مهسا جاور،نازنین ملایی،نازنین رحمانی،مریم پارسا،مریم کرمی و پریسا احمدی هستند.
 
امیر شقاقی در ادامه تاکید کرد: تیم نوجوانان روئینگ 15 شامل  قایقران است که برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در کشور تایلند برگزار می شود در حال تمرین هستند وتا نیمه اول آبان که زمان مسابقات است به آمادگی کافی کسب خواهند کرد.
 
وی در خصوص تیم آبهای خروشان قایقرانی توضیح داد: در حال حاضر اردوها ی اسلالوم تعطیل است تا مربیان درخواست آغاز تمرینات را بدهند.  
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در خصوص تیم بانوان بادبانی گقت: تیم بانوان سیلینگ بادبانی شامل سه ورزشکار است و تیم مردان 11 نفر هستند که همگی در انزلی تمرین می کنند این ورزشکاران بر اساس استعدا یابی انتخاب شده اند.
 
وی تاکیدکرد: با توجه به برنامه دراز مدتی که برای  مسابقات جاکارتا طراحی کردیم  پیش می رویم و استارت تمرینات را با مربیان جدید زده ایم و امید سکو داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار