یاسوج؛

برگزاری کنگره سرداران وشهدای استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کنگره سرداران و شهدای استان مهمترین رویداد فرهنگی است که از 11 تا 15 مهر 95 در یاسوج برگزار می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در همایش روز بسیج کارمندان اظهار داشت: خدمت رسانی مطلوب به مردم اقدامی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام والای آنان است.

وی افزود: مدیران اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی کشور و کهگیلویه و بویراحمد ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم این استان را همواره مدنظر قرار دهند.

محمدی بیان کرد: مدیران و کارکنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد امروزه در سنگر مهم خدمت به مردم فعالیت می کنند که رسالت سنگینی است.

وی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر مدیریت اسلامی و جهادی که برگرفته از احکام الهی و موازین شرعی است را در کشور اجرا کردند و اکنون نیز به بهترین الگوی مدیریتی تبدیل شده است.

محمدی ابراز داشت: الگوهای مناسبی برای خدمت رسانی به مردم در اختیار مدیران اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرند و از مهمترین آنها می توان به آیات، روایات، نهج البلاغه و سخنان بزرگان دین اشاره کرد.

وی گفت: دولت اسلامی دارای ماهیت الهی و مردمی بوده و مشروعیت و مقبولیت دارد و مهمترین اصول مدیریت اسلامی نیز شامل سعه صدر، عدالت، مدارا، نظم و انضباط، مساوات، امانتداری، خدمتگذاری، آینده نگری، نظارت و تکریم ارباب رجوع است.

محمدی اظهار داشت: کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهمترین رویداد فرهنگی استان است که از 11 تا 15 مهر 95 در یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: تمامی ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه مطلوبتر این کنگره به کار گرفته شود و مدیران اجرایی، روحانیون و متولیان امور فرهنگی استان نیز در مراسم های مختلف علاوه بر اطلاع رسانی لازم مردم را به حضور گسترده در آن ترغیب کنند.

محمدی بیان کرد: برگزاری چنین مراسم ها و برنامه هایی به ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادتهای مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس کمک بسزایی می کند.

در این همایش از خانواده شهید سید حمید عباسی شهید کارمند شاخص کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.