تلاش ستاد تبلیغاتی ترامپ برای تعدیل سیاست های مهاجرتی وی

ستاد تبلیغاتی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال تعدیل سیاست های افراطی وی در مورد مهاجران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کارزار تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد؛ وی خود را در اجرای رویکردی «عادلانه و انسانی» در خصوص تامین امنیت مرزهای آمریکا متعهد می داند.

در بیانیه کارزار تبلیغات انتخاباتی ترامپ در این باره آمده است جزئیات مربوط به سیاست های مهاجرت وی که اخیرا دچار تغییرات گسترده شده است، در آینده اعلام خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: «ما امنیت را در مرزها تامین خواهیم کرد. اما ساز و کاری در قبال این افراد (مهاجران غیر قانونی) اجرا خواهیم کرد که انسانی باشد. این سیاست، عادلانه و در عین حال سختگیرانه خواهد بود.»

اعلام این موضوع در حالی است که رویکرد ترامپ در خصوص بازگرداندن 11 میلیون مهاجر غیر قانونی که در آمریکا زندگی می کنند، تا پیش از این یکی از مهمترین محورهای کارزار تبلیغات انتخاباتی وی شمرده می شد. اعلام این سیاست ها همچنین تاثیری گسترده بر جلب نظر حامیان ترامپ داشته است.

ترامپ پیشتر وعده داده بود در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شود، دیواری را در مرزهای جنوبی آمریکا خواهد ساخت تا مانع ورود مهاجران غیرقانونی به این کشور شود.

وی همچنین سال گذشته خواستار پایان یافتن سیاست اعطای شهروندی خودکار به کودکانی شد که در آمریکا متولد می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار