اصفهان؛

حضور نویسنده کتاب حجاب بی حجاب در اصفهان

محمدرضا زائری نویسنده کتاب حجاب بی حجاب درچهارمین سلسله نشست های لباس زیبای من اصفهان حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سلسه نشست های کمیته فرهنگ عفاف و پوشش با نام لباس زیبای من با موضوع مُد و مُدگرایی، سبک پوشش، موج ظاهر گرایی و غروب هویت و با هدف بیان اهمیت سبک پوشش و تأثیر آن در زندگی فردی- اجتماعی همچنین بررسی مشکلات طراحی و تولید لباس فاخر، جایگاه حیا و عفاف در جامعه و اثرات آن در نوع پوشش در حال اجرا است.
محمد رضا زائری دکترای علوم ادیان و داوری جشنواره های فرهنگی پیامبر اعظم و عمار همچنین مدیریت مجموعه نشریات همشهری محله، سردبیری روزنامه همشهری، مدیریت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) را در کارنامه خود دارد.
کتاب های خبرنگار بدون مرز، ما سخاوتمند ترین مردم دنیا هستیم، قدم کلیک هایتان بر چشم ، حجاب بی حجاب، حجاب با حجاب تعدادی از جمله آثار حجت الاسلام زائری هستند.
کتاب حجاب بی حجاب با هشت مقاله به بررسی جنبه های اجتماعی و فرهنگی حجاب پرداخته و در بخش های پایانی ، نویسنده با بررسی حجاب اسلامی با توجه به مد روز، ضمن انتشار تصاویری به معرفی یکی از مؤسسات موفق در طراحی و تولید حجاب اسلامی برای دختران نوجوان در بیروت می پردازد.

دوشنبه، 8 شهریور ماه، چهارمین نشست از سلسله نشست های لباس زیبای من با حضور حجت الاسلام دکتر محمد رضا زائری از ساعت 18 تا 20 در تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته خیابان هشت بهشت برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.