بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبلیغات،عامل هجوم به افکار مردم

استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات،مغز و فکر مردم را مورد هجوم قرار می دهد.

تبلیغات،عامل هجوم به افکار مردم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبادی در دیدار با امام جمعه بیرجند گفت: درست است که نیروهای مقاومت با کمال مظلومیت در مقابل استکبار می ایستند و همه ی داشته هایشان را فدا می کنند و از مقاومت دست برنمی دارند،اما باری که نباید بر زمین بماند،مقابله با تبلیغات دشمن است.

وی با مهم دانستن همه ی شهادت های ۳۸ساله ی انقلاب افزود: مقابله با تبلیغات دشمن که فکر و مغز را هدف گرفته اند مهم تر است چون از دست دادن مال و خاک قابل جبران است اما تفکر افراد جایگزین ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با استفاده از اتاق فکر و کارشناسی هایشان و با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی و حتی گاهی با به بازی گرفتن خود مان ، تفکرمان را مورد هجوم قرار می دهند، هسته بیان این حقیقت و مقابله با این تهاجم را تریبونها دانست و گفت: وظیفه همه ی ما حتی هر دو نفری که با هم صحبت می کنند ،بیان این حقایق است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار ،برای تشکیل اتاق فکر و کارشناسی به دستور نماینده ولی فقیه در استان اعلام آمادگی کرد و افزود: با تشکیل این اتاق فکر و به کارگیری نیروهای متخصص و دلسوز انقلاب، فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم تا شرمنده ی شهدا نشویم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار