همدان؛

افتتاح طرح های عمرانی با بیش از هفت میلیارد تومان در همدان

به مناسبت هفته دولت شش طرح درمانی، عمرانی، کشاورزی و آبرسانی در شهرستان همدان افتتاح شد.

افتتاح طرح های عمرانی با بیش از هفت میلیارد تومان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ برای اجرای شش طرح افتتاح شده در شهرستان همدان در مجموع 7 میلیارد و400 میلیون تومان هزینه شده است.

طرحهای افتتاح شده بخش درمانی شامل راه اندازی بخش پزشکی هسته ای گاما اسکن بیمارستان فرشچیان همدان و همچنین بخش سی سی یو بیمارستان قلب و عروق این بیمارستان است که برای راه اندازی این دو طرح یک میلیارد و930 میلیون تومان هزینه شد.

همچنین بهره برداری از بهسازی روستای چشمه ملک با بهرمندی 78 خانوار آغاز شد.برای اجرای این طرح های روستایی، بنیاد مسکن شهرستان همدان 340 میلیون تومان هزینه کرده است.

طرح توسعه گلخانه گل رز شاخه بریده از دیگر طرح هایی بود که بخش خصوصی به روش کشت بدون خاک و با تولید 720 هزار شاخه در سال انواع گل رز صادراتی اجرا کرده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت بهره برداری از مجتمع آبرسانی کوزره آغاز شد.با بهره برداری از این مجتمع، روستاهای خماجین فیروز آباد، قشلاق علیا وسفلی دولت آباد و ورکش با 756 خانوار و2هزار و734 نفر برخوردار از آب سالم بهداشتی شدند.

بهره برداری از طرح آبیاری به شیوه نوین روستای کوزره در سطح 22 هکتار هم آغاز شد، برای اجرای این طرح 149 میلیون تومان هزینه شد.

آقای عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: اصلاح الگوی کشت واجرای شیوه نوین آبیاری و توسعه صادرات محصولات کشاورزی از مهمترین راهبردهای استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.