همدان؛

بهره‌برداری از ۱۰۸ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد از بهره برداری ۱۰۸ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۹ میلیارد ویژه مددجویان خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۰۸ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقای نوشادی مقدم از بهره‌برداری ۱۷۷ طرح عمرانی با  ۵ میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: مددجویان فاقد مسکن شهری اسدآباد تا پایان سال ۹۶ صاحب خانه می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۱ درصد جذب اعتبار سال جاری محقق شده است افزود: در سال گذشته ۳۶۵ طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

محمد نوشادی مقدم برگزاری دوره های آموزشی فنی برای جوانان جویای کار را از دیگر فعالیت های این نهاد دانست و  گفت: در هفته دولت دو آموزشگاه خیاطی و قالی بافی در دو روستا افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۷ طرح عمرانی برای مددجویان اسدآبادی با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمد نوشادی‌ مقدم در ادامه افزود: از این تعداد طرح عمرانی سه واحد مسکن شهری و ۲۴ واحد مسکن روستایی ساخته و خریداری شده و ۱۵۰ مورد تعمیرات، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در راستای ارائه خدمات عمرانی برای خانواده‌های محروم و نیازمند انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲۷ طرح عمرانی با بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار در  این نهاد بهره برداری شده است  افزود: خرید ۱۲ واحد مسکن شهری، احداث ۳۵ واحد مسکن روستایی و ۲۸۰ مورد تعمیرات، احداث حمام و سرویس بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده در سال 94 بوده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.