کرمانشاه؛

دانش آموزان روستایی همیار پلیس می شوند

رئیس پلیس راه استان گفت :دانش آموزان روستایی همیار پلیس می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس پلیس راه استان  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی آینده دانش آموزان مدارس روستایی شاهد حضور مربیان آموزشی پلیس راه در جمع خود خواهند بود.

 سرهنگ "فضل الله شیری" گفت: در نظر داریم با همکاری آموزش و پرورش استان، برنامه اعزام افسران آموزشی به تمام مدارس در تمام مقاطع را به مرحله اجرا در آوریم که ضمن آن دانش آموزان، هم آموزه های ترافیکی را فرا خواهند گرفت و هم با دریافت کارت شناسایی به جمع همیاران پلیس خواهند پیوست.
وی افزود: اعتقاد ما اینست همیار پلیس، پلیس همراه خانواده است و اعضای خانواده او را دوست دارند و توصیه او را با جان و دل می پذیرند و ما قصد داریم از این فرصت مغتنم در ارتقای فرهنگ ترافیک روستانشینان شریف استان بهره گیریم.
این مقام انتظامی افزود: پلیس راه استان هم اکنون مشغول اجرای یک طرح نیاز سنجی آموزشی است که بواسطه آن قصد دارد با اخذ و جمع بندی نظرات شخصی کارشناسان امور آموزشی و ترافیکی و نظرات رسمی تمامی نهادها و ارگانهای فعال در امور حمل و نقل، نیازهای واقعی جامعه را به آموزش و تربیت ترافیکی برآورد نماید، که نیاز به اجرای  طرح آموزشی فوق یکی از موارد مطرح شده در نظرسنجی هایی است که جای خالی آن در جمعیت روستایی احساس شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.