ارومیه؛

برنامه ریزی کلید موفقیت درغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

اختتامیه فعالیت پایگاههای تابستانی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نوع پرداختن به اوقات فراغت، آینده دانش اموزان را ترسیم می کند؛ اظهار کرد: اوقات فراغت همچون شمشیر دولبه ای است که هم می تواند سبب رشد و تعالی شود و هم می تواند منجر به سقوط و تنزل شود لذا باید بکوشیم با برنامه ریزی به عنوان کلید موفقیت در این امر مقدمات غنی سازی اوقات فراغت فرزندانمان را فراهم کنیم.

قدرت اله قاسمی با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت، آسیبهای اجتماعی را کاهش می دهد؛ گفت : کلیه ی ابداعات و هنرهای بشری در سایه غنی سازی اوقات فراغت محقق شده است و متاسفانه در دنیای کنونی رشد تکنولوژی منجر به انفعال در سپری کردن اوقات فراغت شده است.

وی با تاکید بر لزوم حساسیت اولیا دانش آموزان نسبت به غنی سازی اوقات فراغت ادامه داد: هدفمندی و مدیریت اوقات فراغت فرزندان باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

قهرمان اشرف نجف آباد آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه نیز در این مراسم گفت: در طول تابستان امسال تعداد 47 پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ناحیه یک ارومیه فعال بود و تعداد 4هزار و 759 دانش آموز در این پایگاهها حضور فعال داشتند.

گفتنی است تجلیل از مسئولین پایگاههای تابستانی موفق در تابستان امسال پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.