امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بدهی به سیستم بانکی را بدهکاری نمی دانیم/ تسهیلات بانکی برای شهرداری یک افتخار است

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه، شهرداری تهران بدهی هایی هم به سیستم بانکی دارد، گقت: ما این رقم را بدهکاری نمی دانیم.

بدهی به سیستم بانکی را بدهکاری نمی دانیم/ تسهیلات بانکی برای شهرداری یک افتخار استناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع افزایش بدهی شهرداری تهران، اظهار داشت: این موضوع یک روند جاری است، چرا که امروز یک رقم به میزان بدهی ها اضافه و فردا با پرداخت آن، مبلغ کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مبلغ بدهی شهرداری تا آخر تیرماه سال 95، همان مبلغ اعلام شده از سوی قالیباف شهردار تهران است، افزود: این رقم بدهی مربوط به پیمانکاران، بیمه، مالیات، بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران اضافه کرد: شهرداری تهران بدهی هایی هم به سیستم بانکی دارد، گرچه ما این رقم را خیلی بدهی نمی دانیم چرا که بدهی به بانک برای سازمان هایی مانند شهرداری تهران بدهکاری مهمی محسوب نمی شود.

امانی با بیان اینکه عده ای گرفتن تسهیلات بانکی را برای شهرداری تهران یک افتخار محسوب می کنند، گفت: بدون شک شهرداری تهران این توانایی را داشته که بتواند از سیستم بانکی با تمام سختی ها، استقراض کند و پروژه های خود را از طریق دریافت تسهیلات بانکی تکمیل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار