مصباحی مقدم در نشست خبری:

قوه قضاییه هرچه سریعتر از روند رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد خبر دهد/ مطمئناً کاندیدای انتخابات 96 نیستم

قوه قضاییه هرچه سریعتر از رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد خبر دهدسخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: دوره تأثیرگذاری سیاسی احمدی نژاد طی شده است و روی این شخص حساب نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز صبح امروز 10 شهریور ماه برگزار شد.

گزیده این نشست خبری به شرح زیر است.

***جامعه روحانیت مبارز نه در سال 84 و نه در سال 88 رسماً از کاندیداتوری احمدی نژاد حمایت نکرد.

***لازم است قوه قضاییه به صورت شفاف مردم را مطلع کند که پرونده احمدی‌نژاد در چه مرحله‌ای است

***هنوز ما وارد مصادیق نشده‌ایم و مشخص نیست که چه کسانی کاندیدای انتخابات آینده خواهند بود.

***آنچه که در آمریکا از سوی دو جناح سیاسی دموکرات و جمهوری خواه مطرح می‌شود، تأثیر در انتخابات ما ندارد.

***شورای ائتلاف اصولگرایان هنوز تشکیل نشده است و ما در گام‌های ابتدایی هستیم اما امیدواریم بزودی بتوانیم ائتلافی را تشکیل دهیم.

***هیچ نشانه جدی وجود ندارد که صلاحیت روحانی را برای شرکت در انتخابات سال آینده زیر سوال ببرد.

***محاکمه سران فتنه بدون آنکه در مواضع‌شان تغییری ایجاد کند، قطعا سنگین خواهد بود.

***در جریان مناظرات انتخاباتی سال 88 تقصیراتی متوجه احمدی‌نژاد بود اما وزنی که مطهری به جرم احمدی‌نژاد می‌دهد درست نیست.

مشروح نشست خبری را در ادامه می‌خوانید.

مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت در صورت کاندیداتوری احمدی نژاد از وی حمایت می‌کند، اظهار داشت: دوره تأثیرگذاری سیاسی احمدی نژاد طی شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت ادامه داد: بنده در این باره دیدگاهی را مطرح می‌کنم که با مزاق جامعه روحانیت سازگاری دارد چرا که جامعه نه اقبالی به شخص احمدی نژاد دارد و نه به کاندیداهایی که وی معرفی می‌کند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه احمدی نژاد با حمایت اصولگرایان 8 سال رئیس جمهور کشورمان بود، تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز نه در سال 84 و نه در سال 88 رسما از کاندیداتوری احمدی نژاد حمایت نکرد.

** ضرورتی ندارد که روی احمدی نژاد حساب کنیم


مصباحی مقدم با بیان اینکه در آن برهه برخی از جریان‌های اصولگرا از احمدی نژاد حمایت کردند  افزود: از آنجایی که احمدی نژاد مکررا اعلام کرده که با حمایت اصولگرایان رئیس جمهور نشده و اصلا اصولگرا نیست از این رو ضرورتی ندارد که روی وی حساب خاصی باز کنیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با رد حمایت قاطع اصولگرایان در آن برهه از احمدی نژاد اظهار داشت: اصولگرایان هیچ‌گاه همگی به صورت قاطع از احمدی نژاد حمایت نکردند.

وی در ادامه گفت: در آن برهه آیت‌الله مهدوی کنی شخصا از احمدی نژاد حمایت کرد اما تأکیدش بر این بود که این حمایت کاملا مشروط و نیم بند است و بین بد و بدتر از وی حمایت شد.

مصباحی مقدم با انتقاد از قوه قضاییه به جهت عدم رسیدگی به اتهامات دولتمردان دوره قبل، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم و نهم چندین بار تخلفات احمدی نژاد را به رأی گذاشت اما متأسفانه رسیدگی نشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قوه قضاییه می‌گوید پرونده احمدی نژاد در جریان است، اظهار داشت: لازم است قوه قضاییه به صورت شفاف مردم را مطلع کند که پرونده وی در چه مرحله‌ای است چرا که این مسئله می‌تواند تکلیف انتخابات آینده را مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز در جلسات اخیرش موضوع انتخابات ریاست جمهوری 96 را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: کمیته سیاسی جامعه روحانیت اخیرا جلسات متعددی با نمایندگان برخی از احزاب اصولگرا داشته است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه انتظار جامعه از احزاب اصولگرا این است که فعالیت خود برای انتخابات سال آینده را آغاز کنند، تصریح کرد: در جلسات صورت گرفته احزاب اصولگرا به صراحت اظهار کردند که چون گذشته مقید به محوریت جامعه روحانیت مبارز هستند و با آن همکاری می‌کنند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: این مسئله به اتفاق مورد استقبال احزاب قرار گرفت و قرار بر این شد که احزاب اصولگرا با هم تعامل داشته باشند و راهکارهای خود را برای انتخابات 96 بیان کنند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی گفت: فعلا این مسئله در حد پیشنهاد و از سوی آیت‌الله موحدی کرمانی بوده و هنوز بنده بازتابی از نتیجه این پیشنهاد دریافت نکرده‌ام.

مصباحی مقدم پیرامون احتمال ورود آیت‌الله مصباح یزدی به بحث‌های انتخابات اصولگرایان تصریح کرد: بنای جامعه روحانیت این است که آیت‌الله مصباح یزدی نیز وارد این بحث‌های انتخاباتی شود و در صورتی که جامعه مدرسین هم قبول کند، همکاری مشترک جامعتین برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را خواهیم داشت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: البته در دوره جدید هیچ گونه نشانه‌ای از آیت‌الله مصباح یزدی مبنی بر ورودش به مسائل انتخاباتی وجود نداشته است و شاید وی چون انتخابات دوره قبل مجلس به میدان نیاید.
 

**در اردوگاه اصولگرایان برای انتخابات 96 وارد مصادیق نشده‌ایم

وی درخصوص سوالی مبنی بر اینکه چه کسانی احتمالا در اردوگاه اصولگرایان برای انتخابات 96 کاندیدا می‌شوند، تأکید کرد: هنوز ما وارد مصادیق نشده‌ایم و مشخص نیست که چه کسانی کاندیدای انتخابات آینده خواهند بود.

** مطمئنا کاندیدای انتخابات 96 نیستم

مصباحی مقدم در رابطه با سوالی مبنی براینکه آیا قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را دارد گفت: مطمئنا بنده کاندیدای انتخابات 96 نیستم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز پیرامون سوالی مبنی بر اینکه شما چندی پیش از روحانی برای انتخابات آینده حمایت کردید، اظهار داشت: بنده در آن زمان نیز قید کردم که حمایت از روحانی در انتخابات 96 دیدگاه شخصی‌ام است و از موضع سخنگویی جامعه روحانیت مطلبی بیان نکردم.

وی ادامه داد: از آنجایی که در جلسات جامعه روحانیت پیرامون حمایت و یا عبور از روحانی بحثی نشده است، نمی‌توانم اظهارنظری نفیاً و اثباتاً درباره وی مطرح کنم .

** انتخابات ایران تحت تأثیر انتخابات آمریکا نخواهد بود


مصباحی مقدم در رابطه با تأثیر انتخابات آمریکا بر انتخابات ایران بیان داشت: مسلما انتخابات ایران تحت تأثیر انتخابات آمریکا قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه ما کاملا به استقلال سیاسی دست یافته‌ایم، اظهار داشت: آنچه که در آمریکا از سوی دو جناح سیاسی دموکرات و جمهوری خواه مطرح می‌شود، تأثیر در انتخابات ما ندارد.

وی ادامه داد: در آمریکا نظام استکباری جریان دارد و آمدن احزاب جمهوری خواه و یا دموکرات تأثیری بر انتخابات ما ندارد چرا که شاید روش‌های آنان متفاوت باشد اما اهدافشان با یکدیگر تفاوت ندارد.

** شورای ائتلاف اصولگرایان هنوز تشکیل نشده است

مصباحی مقدم در رابطه با زمان تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان به محوریت جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات سال آینده، اظهار داشت: این شورا هنوز شکل نگرفته و ما در گام‌های ابتدایی هستیم اما امیدواریم بزودی بتوانیم ائتلافی را تشکیل دهیم تا زودتر به نتیجه برسیم.
مصباحی مقدم تأکید کرد: ما هیچگاه به فکر ائتلاف با اشخاص نبودیم بلکه در صددیم تا با تشکل‌ها به اجماع برسیم اما سعی ما این است که به آیت‌الله مصباح یزدی نیز که یکی از اعضای جامعه مدرسین است به ائتلاف برسیم.

سخنگوی جامعه روحانیت در رابطه با دعوت جامعه روحانیت مبارز از آیت‌الله ناطق نوری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی به جلسات جامعه اظهار دشت: این افراد از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند و گفتگوهای لازم برای حضور آنها در جلسات را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای حضور این افراد در جلسات جامعه روحانیت تقاضای دعوت نامه کرده‌ایم تصریح کرد: راه‌حلی جز این نداشتیم و امید و انتظارمان این است که آنان در جلسات جامعه روحانیت حضور بیابند.

مصباحی مقدم در خصوص پیشنهاد برخی اصولگرایان مبنی بر تشکیل پارلمان اصولگرایی و یا لویی جرگه برای ائتلاف آنان در انتخابات 96، گفت: این موضوع در جلسات جامعه روحانیت مبارز مورد بحث قرار نگرفته است.

سخنگوی جامعه روحانیت در رابطه با تحرکات زودهنگام برخی شخصیت‌ها با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تصریح کرد: اگر این تحرکات برای تمهید مقدمات باشد بدون اشکال است اما نباید فضای جامعه را به سمت اقدام زودهنگام انتخاباتی و تبلیغاتی سوق داد.

وی ادامه داد: انتظار ما از شخصیت‌های اصولگرا که مایلند برای انتخابات آینده کاندیدا شوند این است که اقداماتشان را در یک فرآیند و حرکت جمعی انجام دهند.

**هیچ نشانه‌ای مبنی بر رد صلاحیت روحانی وجود ندارد

مصباحی مقدم پیرامون امکان رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات آینده اظهار داشت: هیچ نشانه جدی وجود ندارد که صلاحیت روحانی را برای شرکت در انتخابات سال آینده زیر سوال ببرد.

سخنگوی جامعه روحانیت پیرامون سوالی مبنی بر اینکه پیام سیاسی عدم حمایت جامعه روحانیت از روحانی چه می‌تواند باشد، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 84 کاندیدای ریاست جمهوری بود و جامعه روحانیت در دور اول از وی حمایت کرد اما در دور دوم وی را مورد حمایت قرار نداد.

وی افزود: گاهی کاندیداها از جامعه روحانیت تقاضای حمایت می‌کنند اما زمانی نیز مستقل وارد انتخابات می‌شوند پس دیگر الزامی برای حمایت از آنان وجود ندارد.

مصباحی مقدم در رابطه با اظهار حمایت از روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تأکید کرد: اعلام حمایت بنده از روحانی در صورتی است که وی در ماه‌های آینده اقداماتی برای بهبود کشور داشته باشد و تحلیل بنده این بود که در این شرایط احتمال رأی آوریش نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر خواهد بود.

** اصولگرایان با قحط‌الرجال روبرو نیستند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این که روحانی قطعا در میدان رقابت سال آینده خواهد بود، اظهار داشت: در مقابل واقعیت این است که ما با قحط‌‌الرجال در جریان اصولگرایی روبرو نیستیم و افراد دیگری هم هستند که ظرفیت‌‎هایی حتی به اندازه روحانی دارند.

وی ادامه داد: کسانی هستند که می‌توانند مشکلات کشور به ویژه در بعد اقتصادی را بسیار سریع بهبود دهند اما برای آنکه از آنان تبلیغ نشود، اسمشان را فعلا نمی‎گویم.

مصباحی مقدم در رابطه با دلخوری برخی از اصولگرایان از وی به جهت اعلام حمایتش از روحانی برای انتخابات سال آینده گفت: یک سیاستمدار باید موضع داشته باشد و اشکالی ندارد که برخی به جهت این نظر بنده دلخور شده باشند.

سخنگوی جامعه روحانیت با انتقاد از اینکه اگر ما احزاب قدر نداریم، تصریح کرد: متأسفانه از آنجایی که احزاب ما آن طور که باید و شایدقوی نیستند، گاهی کاندیداهای ریاست جمهوری رأساً به میدان می‌آیند.

وی افزود: احمدی نژاد مستقل وارد انتخابات شد و باید خودش مسئولیت اقداماتش را بپذیرد و کسانی که از وی حمایت نکردند نباید هزینه آن را بپردازند.

مصباحی مقدم در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه دیدگاه جامعه روحانیت مبارز نسبت به اتفاقات سال 88 چیست، اظهار داشت: انتخابات 88 حماسه سیاسی بود و بسیار خوب انجام شد.

سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اینکه در آن زمان احمدی‌نژاد حدود 25 میلیون رأی و رقیبش حدود 13 میلیون رأی آورد، تصریح کرد: ای کاش ماجرای انتخابات 88 به همین جا ختم می‌شد.

وی با بیان اینکه اگر رقیب احمدی نژاد به نتیجه انتخابات و قانون تن می‌داد شاید در انتخابات سال 92 پیروز می‌شد، تصریح کرد: اگر وی به  جای آنکه از تقلب بزرگ نام ببرد به قانون پایبند می‌شد و چنین بحرانی در کشور به وجود نمی‌آمد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه رقیب احمدی‌نژاد با اعتراض بی‌معنای سیاسی خود موجب هزینه‌ای سنگین برای نظام هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی شد، گفت: اقدام آنان ظلم به نظامی بود که همواره متکی بر آرای مردمی است.

** سران فتنه اعتماد ملی را تخطئه کردند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه در ایران هیچ کس سفارشی رأی نمی‌آورد، اظهار داشت: متأسفانه سران فتنه اعتماد ملی را تخطئه کردند و حامیان آنان کسانی بودند که در انتخابات شرکت نمی‌کردند اما در آن برهه فضا را طوری دانستند که مطالباتشان را مطرح کنند و شعارهایی ضد نظام دادند.

وی با بیان اینکه شعارهای آنان حکایت از این می‌کرد که به هیچ وجه این افراد به ارزش‌های اسلامی پایبند نیستند، گفت: ای کاش این افراد متنبه شوند و بدانند که با اقدامات‌شان چه هزینه سنگینی به نظام وارد کردند.

مصباحی مقدم با اشاره به اینکه جایگاه نظام از لحاظ بین‌المللی بعد از فتنه 88 افت شدیدی کرد، اظهار داشت: بعد از آنکه این غبار فرو نشست، مجددا نظام جمهوری اسلامی توانست قدرت خودش را کسب کند و تأثیرات لازم را بگذارد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه محاکمه سران فتنه نه به نفع نظام و نه به نفع خود آنان است، تأکید کرد: محاکمه این افراد بدون آنکه در مواضع‌شان تغییری ایجاد کند، قطعا سنگین خواهد بود.

وی افزود: قطعا انعکاس جهانی و بازتاب داخلی محاکمه این افراد بدون تغییر مواضعشان برای نظام سنگین خواهد بود و در صورتی که آنها بر سر موضع خود بمانند و کوتاه نیایند، حکم شدیدی خواهند داشت.

** احمدی‌نژاد در جریان مناظرات انتخاباتی سال 88 مقصر بود

مصباحی مقدم در واکنش به اظهار نظر علی مطهری مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد نیز در قضایای سال 88 مقصر بود، تصریح کرد: بنده نیز معتقدم که در جریان مناظرات انتخاباتی سال 88 تقصیراتی متوجه احمدی‌نژاد بود اما وزنی که مطهری به جرم احمدی‌نژاد می‌دهد درست نیست و قدری سنگین است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز پیرامون سوالی مبنی بر این که آیا انتقادات به عملکرد روحانی فقط معطوف به مسائل اقتصادی است، بیان داشت: خیر، ما نسبت به عملکرد روحانی انتقادهای دیگری هم داریم که به موقع آن را مطرح می‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
به کوری چشم دشمنانش خواهید آمدوبیشترین رای خواهید آورد دکتر احمدی نژادنیازی به حمایت ندارد او پایگاه مردمی دارد آقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
چرا شما پیام منو نذاشتین گوشیم پیشم نبود با مال شوهرم پیام دادم
گفتم. وبازم میگم اول رهبر عزیزم جان فداش بعد احمدی نژاد که لاقل واسه فقیر بیچاره ها فکر یه مسکن کرد
خودت ایمانت پیام منو بزاری یا نزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
درود بر مبارز و مرگ بر منافق ........... هر کی که باشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
احمدی قهرمان حامی مستضعفان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژاد بیاد یا نیادچه فرقی می کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دروبر حاج اقای مصباح عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقای مصباح مقدم شما صلاحیت کاندید شدن ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
با این حرفا اتفاقا محبوبیت دکتر زیادترم میشه
دکتر محبوب دل مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اگر احمدی نژاد رو رد صلاحیت بکنند دیگه شورای نگهبان رو قبول ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
قوه قضاییه هرچه سریعتر از روند رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد خبر دهد!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود و رحمت خدا به دکتر احمدی نژاد بسیجی خستگی ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
راست میگه مردم دیگه اقبالی به احمدی‌نژاد ندارد مخصوصا از این مسافرت هایی که به شهر ها میره مشخصه
زنجان
آمل
مسجد نارمک
Lao People's Democratic Republic
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود بر احمدی نژاد و لعنت بر مفسدین دولت احمدی نژاد که با فسادهای مالی که برای دولت احمدی نژاد ایجاد کردن چهره ی خدمتگذار واقعی مردم رو لکه دار کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
با این حرفها نمیتونید دکتر احمدی نژاد رو تخریب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژادفریادرس مظلومان بود نزاشتن کارکنه همین شماهانزاشتیدکارکنه .شماها ک نمیدونید این مردم چی میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آن مرد مردانه می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
خدمتتان عرض کنم دکترما احتیاجی به حمایت شما نداره اصلا.دکترتکه.اونایی که باید به دکتر رأی بدن مردمی هستند که همیشه درسختیها پشت ولایت وکشور ایستادن.نه نورچشمیهای پورشه سوار.وای به روزیکه بخواهید امثال شما به دکتر نزدیک بشید اصلاکی شما راتایید کرده.میشه بگید دستاورد شما برای کشور چی بوده.اگه قراربر دادگاهی کردنه جرم شما بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اقای عزیز احمدی نژاد یک فرشته بود برای ملت و مردم چرا بجای همه تصمیم میگیریدبفرمایید این دولت چه گلی بسر مردم زده که اون همه اقای احمدی نژاد کار کرد چرا نادیدیده میگیرید اون همه زد تو دهان امریکاییها انرژی هسته ای را راه انداخت این دولت بتن ریخت تو قلبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
ناشناس: پرونده خودت باید رو کنند احمدی نژاد مرد میدان است ماهم اطراف میدان نه جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژاد قلبها رافتح کرده
Germany
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
بخدا اگه یه ریس جمهور درست داشتیم احمدی نژاد بود و بس
Japan
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقای مصباحی مقدم مگر حضرت آقا نفرمودند نباید به این زودی وارد مسائل انتخاباتی شد پس کجاست اصولگرایی شما بنده به عنوان برادر شهید از تخریبات شما علیه آقای احمدی نژاد این مرد احیاء کننده گفتمان انقلاب اسلامی متاسفم واحمدی نژاد بیاید یا نیاید تایید بشود یا نشود رای من احمدی نژاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اقاي محترم شما در حدي نيستي که به احمدي نژاد توحين ميکني از کجا سوختين
Germany
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درودبراحمدی نژادان مردخدایی مردعدالت میاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
تازه مطهری خوب گفته به احمدی نژاد ، وزن جرم احمدی نژاد خیلی بیشتر از این حرفاست....
انگار ایشون خیلی ام بدش نمیاد از احمدی نژاد حمایت کنه ، روش نمیشه بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درضمن ایشان ناخواسته به رشد محبویت احمدی نژاد کمک می کند... باز هم بگو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اگه احمدی نژاد این دوره ریاست جمهوری شرکت بکنه من تا میتونم رای جمع میکنم براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
با عرض سلام، دکتر احمدی نژاد نه اصولگراست نه اصلاح طلب، طرفدار حقه ، طرفدار مردمه ، طرفدار رهبری ، طرفدار مظلومه، ووووو.... نه مثل شما که فقط اسمی رویتان است ، آقای مصباحی مقدم عصبانی باش چون ما طرفدار کسی هستیم که از جنس ما باشد، مثل ما بخورد ، مثل ما بپوشد، مثل ما برود بیاید، مثل ما بگرید و بخندد، ومثل ما زندگی کند کنار مردم ، نه مثل شما که از مردم خبری ندارید و حرف مردم را می زنید ، تمام کنید این حرفها را و خواهشا کناری بکشید ، ما کسی را می خواهیم که از جنس مردم باشد و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
ناشناس : شما حق ندارید که به احمدی نژاد تند خویی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود بر دکتراحمدی نزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اقای مصباحی احمدی نژاد تک بود اصلا نمیتونی اون مقایسه کنی با روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقاي مصباحي مقدم مواضع شما در دوران مجلس مشخص بود هر روز يه طور حرف ميزديد. مجلس هم كه رأي نياورديد، نه توروخدا بيا رئيس جمهور بشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
شما قابلیت کاندیداتوری ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
مطمئنا احمدی نژاد به حمایت شما نیاز نداره
دکتر خودش به تنهایی یه حزبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اقای مصباحی مقدم بیشتر اصولسواره تا اصولگرا نظرات شخصی و کدورتهای شخصی شو از تریبون اصولگرایی فریاد میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
رسیدگی به پرونده احمدی نژاد؟؟!!!!حرفامیزنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
مردم این مملکت خیلی داناتر از اونی هستند که شما فکرش رامیکنید کار وتلاش احمدی نژاد راهمه دیدند این مرد خدایی واقعا با عمل نشون داد اینم بدونید اینایی که برا ی احمدی نژاد چا ه میکنند انشاء الله خودشان در آن می افتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
جناب اول از همه با ید شمارا محاکمه کرد که بی خود وبی جهت هرروز ب این مسایل انتخاباتی می زنید چرا از احمدی نژاد وحشت دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
چرا نظر منو نداشتید.واقعا که.من 5ساله خبرهارو فقط از سایت شما میخونم انتظار نداشتم اينجوري جواب منو بديد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درود بر سردار خدمت جناب اقای محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اقای مصباحی مقدم رو به جلو فرار می کند ای آقا چه تو بخواهی چه نخواهی جناب دکتر احمدی نژاد می آید دلیلی برای عدم صلاحیتش نیست پشتوانه ملیونی مردم دارد حالا تو ای عصبی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اگر اقای احمدی نژاد بیاید مطمین باشید اول میشود با رای بالا حرف زدن احمدی نژاد در هر جا قیمت های جهانی را با رشد مواجه میکرد درود بی پایان بر ابر مرد تکرار نشدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
مگه این دولت چه کاره خوبی انجام داده ها .لاقل اون دولت مسکن مهر داشت این چی.آقای مصباحی نیازی به حمایت شمانیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
جناب آقای مصباحی مقدم:مگه احمدی نژاد سال 84 که اومد اصولگراها ازش حمایت کردن؟!!!رای مردم مستضعف بود!شما هم اینقدر حرص نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
شما هم گزارشي از عملكردتان بفرماييد كه چند سالي كه نماينده مجلس بوديد چكار كرديد؟ راستي نكنه خودتان هم كانديدا هستيد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اگه احمدی نژاد رو نزارن بیاد احتمال زیاد دیگه پای صندوق رای نمیام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آن مرد خداباز هم خواهد آمد به فریاد مظلومان خواهد رسید مبادا به روحانی صلاحیت داد یارانه مردم مظلوم راقطع کرد به مدیرانی که به روی کارآمده اند تقسیم کرد بدان آقای مصباح مقدم این حضرت مختار است روزی میشود انتقام مظلومان راخواهد گرفت درود خدا بررهبر انقلاب امام خامنه ای ونایب برحقش دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دیگه انقد هم احمدی نژاد گنده نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
هر کسی رئیس جمهور بشه مطمئنا نمیتونه همه ملت رو راضی نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
تند رویی بی اساس خوب نیست. دیگران را تخریب نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
س احمدی نژاد مرد خدمتت هست ممکنه تخلفی بود اما جرم مرتکب نشده اما این دولت به ملت خیانت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
شما حق ندارید با رئیس جمهور قبل این کشور این چنین تند حرف بزنید چون احمدی نژاد در قلب این مردم جای دارد و ما او را مانند یک مجاهد سیاسی می پنداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقای مصباحی، چرا شما ایقدر عصبی هستین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
زمونه ؛زمونیه غش کردنه.الانم این اقایون به یه سمت دیگه غش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
انتظارم نداشتیم حمایت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
شفافیت
۱۵:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دقیقا موافقم
ایشان که همان اوایل برای حمایت از احمدی نژاد سر و کله میشکوند ولی بعدها مخالف ایشان در آمد چطور میگه جامعه روحانیت حمایتی نکرده مگه جامعه روحانیت یکنفر هست یا حق وتو دارند بودند افرادی که طرفدار احمدی نژاد هم بوده اند و هستند
آخرین اخبار