صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتظار حل مشکلات را از روحانی داریم

عضو خانه کارگر گفت:روحانی در حوزه‌های مختلف بذرهایی کاشته که دو سال دیگر به ثمر خواهد رسید و انتظار حل مشکلات را از وی داریم.

 داحسن صادقی عضو خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص بر آورده شدن انتظارات اصلاح طلبان از روحانی و انتظارات آینده آنها از وی،گفت: در واقع زمانی که روحانی ریاست جمهوری را تحویل گرفت کشور وضعیت مطلوبی نداشت و تا به امروز کار بزرگی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: حمایت مجموع اصلاح طلبان از روحانی در شرایطی بوده  که کشور وضیعت مناسبی نداشت. اما احمدی نژاد درحالی کشور را در دست گرفت که در تمام زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی کشور در شرایط مطلوبی قرار داشت. 

عضو خانه کارگر تصریح کرد: در حالی که زمانی روحانی کشور را در دست گرفت در اکثر زمینه ها شرایط مطلوبی را شاهد نبودیم زیرا دولتی بدهکار که محاصره در حصر اقتصادی بود و در روابط بین‌الملل هم در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روحانی در حوزه‌های مختلف بذرهایی کاشته که دو سال دیگر به ثمر خواهد رسید و انتظار حل مشکلات را از وی داریم و انتظار دیگر ما از روحانی این است که از لاک دفاعی بیرون بیاید و از این بیشتر اجازه ندهد که در سیستم اجرایی کشور افراد دولت قبل سرکار باشند زیرا بخش زیادی از ناکارآمدی‌ها به دلیل حضور این افراد است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار